تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

یحیی گل محمدی به دنبال مهاجم استقلالی

یحیی گل محمدی از شرایط خط حمله تیم پرسپولیس راضی نیست. حالا خبر رسیده است که او اگرچه گزینه خارجی را ترجیح می‌دهد اما در صورت عدم امکان در اختیار گرفتن گزینه خارجی کاوه رضایی مهاجم سابق استقلال مد نظر اوست.

کد خبر: ۱۱۲۷۰۵
۰۹:۱۳ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰

کاوه رضایی گل محمدی پرسپولیس

دیدارنیوز: یحیی گل محمدی از عملکرد خط حمله تیمش راضی نیست و به دنبال جذب یک مهاجم جدید است. اولویت گل محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس خرید بازیکن خارجی است اما در صورتی که پنجره نقل و انتقالات قرمزها باز نشود ظاهرا کاوه رضایی مهاجم سابق استقلال گزینه مدنظر سرمربی قرمزها خواهد بود.

این در حالی است که یحیی گل محمدی بارها بر لزوم جذب مهاجم تاکید داشته اما مسئله بسته بودن پنجره نقل و انتقالات می‌تواند یک مانع جدی بر سر راه تقویت خط حمله سرخ‌ها باشد.


بیشتر بخوانید: شرکت مالی عزیزی خادم با رمال مشهور؟!


پرسپولیس اگرچه بعد از شکست سنگین از الهلال توانست در نخستین گام تیم فولاد را در لیگ برتر با نتیجه‌ای خوب شکست دهد اما بسیاری از کارشناسان بر لزوم تقویت این تیم به خصوص بعد از جدایی ستاره‌های سرنوشت ساز آن تاکید دارند. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی