تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:

قهرمان تنیس روی میز کارگران جهان مدال طلای خود را به شهید لندی اهدا کرد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: قهرمان خوزستانی تنیس روی میز کارگران جهان مدال طلای خود را در اقدامی معنوی به خانواده شهید لندی اهدا کرد

کد خبر: ۱۱۲۶۹۵
۲۰:۲۳ - ۰۴ آبان ۱۴۰۰

قهرمان تنیس روی میز کارگران جهان مدال طلای خود را به شهید لندی اهدا کرد

دیدارنیوز خوزستان:ارسلان غمگین امروز سه شنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۰ در آیین اهدای مدال طلای قهرمانی تنیس روی میز کارگران جهان در یونان 2021 به خانواده شهید "علی لندی" قهرمان ملی؛ که با حضور حجت الاسلام والمسلمین علینژاد، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خوزستان، سرهنگ فلاحی و سرهنگ حسینی از سپاه حضرت ولی عصر ( عج)، نصیری معاون اداره کل ورزش و جوانان استان، مدیر عامل شرکت سداد فام نیشکر، معاون اجتماعی، رئیس و کارشناسان اداره فرهنگی ورزشی اداره کل، رئیس هیئت ورزش کارگری استان، خانواده شهید لندی و "جمال فتاحی" دارنده مدال طلای تنیس روی میز مسابقات کارگران جهان در آتن یونان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از جلوه های تجلی زیبایی معنوی اقدام فداکارانه و ایثارگرانه شهید لندی  و در راستای آن حرکت خودجوش قهرمان استان در اهدای مدال طلای خود به او است.

وی افزود: در بزنگاهی که دشمنان خارجی سعی در بی اعتماد کردن نوجوانان و جوانان و این مملکت به آرمان های انقلاب را دارند، شهید لندی با اهدای جان خود، دیگر دوستی و ایثار و فداکاری را معنا کرد.


غمگین با تحسین اقدام جمال فتاحی دارنده مدال طلای تنیس روی میز کارگران جهان در یونان، خاطر نشان کرد: بسیار سخت است سالها تلاش کنی تا به مدال طلا در عرصه های بین المللی دست پیدا کنی اما این قهرمان ملی به منظور ارج نهادن به فرهنگ شهادت و ایثار مدال خود را به نوجوانی بخشید که همچون دیگر شهدای وطن در جنگ تحمیلی و دفاع از حرم ثابت کردند فداکاری و از خودگذشتگی در جان و تن ایرانیان ریشه دارد؛ اقدام شجاعانه این نوجوان بختیاری باید همیشه زنده نگاه داشته شود.

وی در ادامه در خصوص عملکرد کاروان ورزشی مسابقات کارگران جهان در یونان تصریح کرد: این کاروان با نام جهادگران تولید در این مسابقات شرکت کردند که استان خوزستان موفق به کسب یک مدال طلا ، ۴ مدال نقره و ۵ مدال برنز در رشته های تنیس روی میز و شنا شدند.

لازم به ذکر است؛ جمال فتاحی  به نمایندگی از شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، جامعه ورزش‌ کارگری کشور و استان این اقدام‌معنوی را انجام داده است وی همچنین در سال ۹۷ نیز پس از کسب مدال طلای مسابقات کارگری جهان در فرانسه، مدال خود را به خانواده سردار شهید امید فرجی زنگنه اهدا کرد.


گفتنی است؛ شهید علی لندی نوجوان  ۱۵ ساله ایذه‌ای روز ۱۸ شهریورماه پس از وقوع آتش‌سوزی در خانه همسایه، با فداکاری دو بانوی میانسال گرفتار در آتش را نجات داد و خود دچار ۹۱ درصد سوختگی شد و سپس بر اثر شدت جراحات وارده روز جمعه ۲ مهرماه جان به جان آفرین تسلیم کرد.



برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی