تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

علی صادقی در سریال کمدی جدید تلویزیون

علی صادقی در سریال «پلاک ۱۳» به کارگردانی آرش معیریان جلوی دوربین رفت.سریال تلویزیونی «پلاک ۱۳» که مضمونی طنز و خانوادگی دارد و امیر ابیلی و محمدحسن رعیت‌پور نویسندگان سریال هستند.

کد خبر: ۱۱۲۶۸۲
۱۶:۱۲ - ۰۴ آبان ۱۴۰۰

علی صادقی در سریال پلاک13

دیدارنیوز ـ با نهایی شدن ترکیب بازیگران، تصویربرداری سریال تلویزیونی «پلاک ۱۳» به کارگردانی آرش معیریان و تهیه‌کنندگی سلیم ثنائی ادامه دارد.

سریال تلویزیونی «پلاک ۱۳» که مضمونی طنز و خانوادگی دارد، با حضور بازیگرانی نظیر علی صادقی، شهره سلطانی، امیرحسین صدیق، اردلان شجاع‌کاوه، نگار عابدی، حسین رفیعی، محمود جعفری، مهران ضیغمی، سامان دارابی، فرزانه سهیلی، ستاره حسینی و... ساخته می‌شود.

امیر ابیلی و محمدحسن رعیت‌پور نویسندگان سریال هستند، حامد آبکنار و مسعود غزنچایی بر عهده دارند و قرار است به‌زودی به صورت شبانه از شبکه سه سیما پخش شود.

برچسب ها: هنرمندان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی