تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

ماجرای تک‌خوانی بازیگر زن در تئاتر چه بود؟

اخیراً نمایشی سنتی به مدت دو هفته در تالار محراب روی صحنه رفته بود که انتشار فیلمی از تکخوانی بازیگر زن آن حاشیه‌ساز شده بود. البته بازیگر یادشده این فیلم را پس از پایان اجرا‌های نمایش از صفحه‌اش حذف کرد.

کد خبر: ۱۱۲۵۲۹
۱۲:۴۴ - ۰۳ آبان ۱۴۰۰

ماجرای تک‌خوانی بازیگر زن در تئاتر

دیدارنیوز ـ سیدوحید فخر موسوی، رئیس شورای ارزش‌یابی و نظارت اداره‌کل هنر‌های نمایشی در واکنش به انتشار ویدیویی از تکخوانی یک بازیگر زن گفت: به هیچ وجه به تکخوانی بانوان مجوز نمی‌دهیم. فیلم منتشر شده هم پشت‌صحنه بوده است و ربطی به اجرای رسمی ندارد، اما چون توسط بازیگر در صفحه خودش آن را منتشر کرده و نام نمایش و سالن اعلام شده است، آن را به منزله تبلیغ قلمداد می‌کنیم و مصداق تخلف است؛ بنابراین روز دوشنبه آتی هم کارگردان نمایش و هم بازیگر آن برای ارائه توضیحات به شورای ارزشیابی و نظارت دعوت شده‌اند.

هنر امروز نوشت: مهرداد کورش‌نیا، مدیر تالار محراب در این باره گفت: نمایش مذکور جزء ۶ نمایش برتر جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی بود که قبل از شیوع کرونا برگزار شد و تعهد مرکز هنر‌های نمایشی این بوده است که ۶ نمایش برگزیده روی صحنه بروند. به همین دلیل ما میزبان آن‌ها بودیم؛ البته زمینه فعالیت تالار محراب معمولاً میزبان تئاتر‌های دانشجویی است.

مهرداد کورش‌نیا افزود: انتشار فیلم و عکس تمرین در صفحه شخصی هم ترفند بازیگر برای دیده‌شدن و جذب مخاطب است، و شورای نظارت و ارزشیابی بر نمایش قطعاً مجوزی برای تکخوانی زنان صادر نمی‌کند.

 

برچسب ها: تئاتر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی