تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پاسخ تند احمدی‌نژاد به منتقدان سفرش به دوبی

سفر محمود احمدی‌نژاد به نمایشگاه بزرگ اکسپو در دوبی با واکنش‌های زیادی مواجه شد و در داخل نیز برخی رسانه‌ها و مقامات واکنش منفی نشان دادند و حالا احمدی‌نژاد به آنها پاسخ داده است.  

کد خبر: ۱۱۲۴۷۸
۱۶:۲۴ - ۰۲ آبان ۱۴۰۰

احمدی‌نژاد دبی

 

دیدارنیوز: محمود احمدی نژاد، که سفرش به امارات برای بازدید از نماشگاه اکسپو ۲۰۲۰، جنجال برانگیز شده بود، با انتشار فیلمی، گزارشی درباره این سفر ارائه کرد.

احمدی نژاد در بخشی از فیلم گفته است: «در این سفر یک بار دیگر نام ایران و ملت ایران به نام انسانیت، صلح و برادری، به نام مهرورزی و به نام زیست جهانی در دنیا طنین انداز شد. همه ملت‌ها مطلع شدند که از ایران یک هیاتی آمده که همه ملت‌های حاضر در نمایشگاه، با شوق و با یک عشقی به سمتشان می‌روند و می‌خواهند با آن‌ها عکس بیندازند و ابراز محبت و همبستگی کنند. این هم به دنیا مخابره شد. البته معلوم است که شیطان و عناصر وابسته به شیطان، از اینکه چهره حقیقی ملت ایران به دنیا معرفی و پیام صلح و دوستی داده شود، خیلی ناراحت می‌شوند.»

او خطاب به مخالفان داخلی این سفر نیز گفته است: «معلوم است که شیطان از اینکه ملت‌ها به سمت هیات ایرانی بیایند و ابراز علاقه و همبستگی کنند، عصبانی و ناراحت می‌شود و می‌خواهد تخریب کند، شروع می‌کند به زدن حرف‌هایی که لایق خودش و اذناب و شاگردان و نوچه هایش هست چقدر داستان سازی کردند! برخی هم در داخل که دوستان شیطان هستند، با پول بیت المال این کار را می‌کنند. اما به فضل الهی در خدمت معرفی این سفر و انعکاس هر چه گسترده‌تر پیام سفر قرار گرفتند.»

منبع: تابناک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
0
0
درود بر احمدی نژاد
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی