تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

خرید و فروش داروی سقط جنین در فضای مجازی

سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا درخصوص خرید و فروش هرگونه قرص و دارو در فضای مجازی به ویژه داروی سقط جنین هشدار داد.

کد خبر: ۱۱۲۴۰۲
۱۵:۲۴ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

خرید و فروش داروی سقط جنین

دیدارنیوز ـ برخی از افراد با راه اندازی کانال‌های فروش داروی سقط جنین در شبکه‌های اجتماعی اقدام به فعالیت در این فضا می‌کنند و در ادامه با معرفی خود به عنوان پزشک متخصص در کنار عرضه دارو‌های غیرمجاز با عنوان سقط جنین به ارائه مشاوره اشتباه در این زمینه به هموطنان اقدام می‌کنند.

با توجه به اینکه عرضه هرگونه داروی سقط جنین با مجوز پزشک و با توجه به شرایط جسمی و روحی مراجعان به مطب‌ها صورت می‌گیرد، اما در فضای مجازی شاهد عرضه این دارو به صورت نامحدود آن هم غیرقانونی هستیم.

سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در این خصوص اظهار کرد: رصد دائمی پلیس فتا برای تمام موارد موجود در فضای مجازی در حال انجام است که عرضه داروی سقط جنین یکی از این موارد است و با کمک وزارت بهداشت و درمان و سازمان غذا و دارو در حال پایش و رصد شبکه‌های اجتماعی در این حوزه نیز هستیم.

سرهنگ پاشایی با بیان اینکه از نظر قانون تبلیغ، راه‌اندازی کانال و شبکه در فضای مجازی و عرضه هرگونه داروی سقط جنین جرم است، تصریح کرد: به هیچ عنوان این اقدامات را تایید نمی‌کنیم و هموطنان نباید به سراغ این موارد بروند و در فضای مجازی اقدام به تهیه قرص و دارو و سایر موارد این چنینی کنند.

به گفته معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا، کاربران در صورت مشاهده هرگونه موارد از این دست و رویت هرگونه صفحه یا کانال در فضای مجازی، مراتب را به سایت پلیس فتا گزارش دهند.

برچسب ها: پلیس فتا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی