تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تهران سرد می‌شود

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فردا شب (۲ آبان ماه) در ارتفاعات و نواحی شمالی استان کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۱۲۳۹۴
۱۴:۴۲ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

کاهش دمای بخش‌هایی از تهران

دیدارنیوز ـ وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش ملایم تا متوسط باد پیش‌بینی می‌شود. طی امروز و فردا (۱ و ۲ آبان ماه) به دلیل سکون نسبی جو در نواحی پرتردد، گاهی انباشت آلاینده‌های جوی مورد انتظار است.

طی روز یکشنبه و سه شنبه شب تا چهارشنبه شب (۲ و ۴ تا ۵ آبان ماه) در نیمه شمالی استان افزایش ابر و در ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات شرقی گاهی بارش پراکنده باران و برف پیش‌بینی می‌شود همچنین از دوشنبه شب تا چهارشنبه شب (۳ تا ۵ آبان ماه) گاهی وزش باد نسبتا شدید در نیمه جنوبی استان به‌ویژه در جنوب غرب مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۲۱ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۲ آبان ماه) صاف تا قسمتی ابری و در اواسط روز همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۰ و ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا (۲ آبان ماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در اواخر وقت نیمه‌ابری خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۲۲ و ۱۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی