تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

AS شش نامزد نهایی توپ طلا را معرفی کرد!

روزنامه AS چاپ مادرید در گزارش جدید خود درباره نامزدهای نهایی توپ طلا اعلام کرد، مسی، بنزما، لواندوفسکی، امباپه، جورجینیو و رونالدو شش بازیکن نهایی شانس دریافت توپ طلا هستند.

کد خبر: ۱۱۲۳۹۱
۱۴:۲۵ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

شش نامزد نهایی توپ طلا

دیدارنیوز - رقابت برای کسب توپ طلا در آخرین روز‌های خود را پشت سر می‌گذارد و بنزما کاملاً مخفیانه وارد مبارزه شده است. شروع پرشور او در فصل ۲۰۲۱/۲۰۲۲ و قهرمانی در لیگ ملت‌ها با ایفای نقشی محوری با فرانسه، شانس او ​​را برای برنده شدن برترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال بسیار افزایش داده است.

در همین راستا به گزارش AS، در ۲۹ نوامبر برنده در مراسمی که در پاریس برگزار می‌شود مشخص می‌شود، اما رای گیری (که توسط روزنامه نگاران سراسر جهان انجام می‌شود) فردا به پایان می‌رسد، بنابراین این آخر هفته هر یک از نامزد‌ها آخرین فرصت برای درخشش را خواهند داشت. به گزارش این منبع ال کلاسیکو بهترین ویترین برای کریم خواهد بود تا در آخرین لحظه رای بیاورد. مشکل او این است که با توجه به نظرسنجی‌ها شانس بیشتری نسبت به بقیه ندارد. روبرت لواندوفسکی، لیونل مسی و جورجینیو برتری خاصی نسبت به او دارند و رونالدو و امباپه نیز در این بین حضور دارند البته با شانس کمتر.

در مورد بنزما نیوکمپ بسیار تعیین کننده خواهد بود. او از زمان ورودش به رئال مادرید در سال ۲۰۰۹، ۱۹ بار به این شهر رفته است و تنها ۳ گل زده و ۴ پاس گل داده است. در مجموع او در ۳۶ بازی ۱۰ بار مقابل بزرگترین رقیب مادریدی‌ها گلزنی کرده است. با این حال، در رقابت‌های اخیر بین این دو، او نقش تعیین کننده‌ای برای مادریدی‌ها ایفا کرده است.

۳۵ گل و ۱۴ پاس گل او در سال ۲۰۲۱ او را به یکی از بازیکنان اروپا تبدیل کرده که بیشترین گل را در این فصل داشته است. او در ۱۱ بازی اخیر خود ۱۱ بار دروازه حریف را باز کرده و ۸ پاس گل نیز داده است. در این فصل او هر ۵۱ دقیقه یک بار گلزنی کرده است. آماری که او را بالاتر از هالند (هر ۵۲ دقیقه) و لواندوفسکی (هر ۵۸ دقیقه) به عنوان تأثیرگذارترین مهاجم اروپا قرار می‌دهد. با این حال بدون شک مهاجم لهستانی و ستاره آرژانتینی اصلی‌ترین رقبای بنزما در این رقابت هستند.

منبع: طرفداری
برچسب ها: توپ طلا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی