تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اوون: لیورپول برابر منچستر به پیروزی می‌رسد

اسطوره لیورپول به ستایش از محمد صلاح پرداخت و او را بهترین بازیکن حال حاضر جهان دانست. او پیش بینی کرد که لیورپول برابر یونایتد به پیروزی برسد.

کد خبر: ۱۱۲۳۹۰
۱۴:۱۸ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

پیش بینی اوون از پیروزی بازی لیورپول با منچسر

دیدارنیوز - به نقل از اسکای اسپورت، درخشش محمد صلاح در لیورپول حسابی هواداران این تیم را به وجد آورده است.

فرعون کوچک مصری در اوج دوران آمادگی خود به سر می‌برد و درخشش او در فصل جاری لیگ جزیره باعث شده است تا قرمز پوشان آنفیلد بار دیگر یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی لقب گیرند.

مایکل اوون ستاره سابق لیورپول به ستایش از صلاح پرداخت و گفت: لیورپول در شرایط کنونی یک نقطه قوت بزرگ دارد و آن محمد صلاح است. به نظرم صلاح بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان است. گل هفته قبل او برابر واتفورد دیدنی بود. کنترل کردن این محمد صلاح غیر ممکن شده است. دفاع منچستر یونایتد چالش بزرگی برابر این بازیکن دارد.

او درباره دیدار حساس لیورپول برابر شیاطین سرخ گفت: بی صبرانه در انتظار این بازی هستم. بازی هفته قبل یونایتد در زمین لستر سیتی ناامید کننده بود و باید دید که آن‌ها چه برنامه‌ای برای این بازی حساس دارند. منچستر یونایتد متزلزل نشان داده است و سولسشایر باید در تیم توازن ایجاد کند. من فکر می‌کنم که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود لیورپول به پایان برسد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی