تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

اشمایکل: کونته نمی‌تواند موفقیت بلند مدتی برای منچستر به دست بیاورد

پیتر اشمایکل دروازه‌بان پیشین منچستریونایتد درباره حضور آنتونیو کنته سرمربی ایتالیایی به حای سولسشایر می‌گوید او نمی‌تواند موفقیت بلند مدتی با شیاطین سرخ به دست بیاورد.

کد خبر: ۱۱۲۳۸۸
۱۴:۰۸ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

نظر اشمایکل درباره حضور کنته به جای سولسشایر

دیدارنیوز - در هفته‌های اخیر و با کسب نتایج ضعیف از سوی منچستریونایتد، فشار‌ها بر اوله گونار سولسشر روز به روز افزایش یافته و گزینه‌های متفاوتی برای جانشینی او مطرح شده که یکی از آن‌ها آنتونیو کونته است.

با این حال به نظر می‌رسد که پیتر اشمایکل چندان از این موضوع رضایت ندارد و معتقد است که این مربی ایتالیایی نمی‌تواند موفقیت بلندمدتی را برای یونایتد به ارمغان بیاورد.

هم تیمی سابق سرمربی نروژی شیاطین سرخ در این باره به تایمز گفت: «می‌توانید بگویید که کونته مربی بسیار خوبی است. اما او بیشتر از چند سال در هیچ تیمی نمانده است. ما چنین باشگاه فوتبالی نیستیم. ما پیش از این چنین رفتار‌هایی را امتحان کرده‌ایم و متوجه شدیم که جواب نمی‌دهد. لوییس فن خال قهرمان لیگ برتر نشد و این عنوان با ژوزه مورینیو نیز به دست نیامد. شما می‌توانید از کونته یا هرکس دیگری نام ببرید، چون فرقی ندارد.»

اشمایکل در ادامه اضافه کرد: «همه چیز مربوط به آن‌ها و کاری است که قصد دارند در بازه زمانی کوتاهی از تاریخ بزرگ منچستریونایتد انجام دهند. مشکلی که اوله دارد این است که شرایط فوتبال تغییر کرده و همه خواهان کسب نتایج خوب در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند. اما شرایط در دنیای واقعی به این شکل نیست. روند پیشرفت ما برای مدت کوتاهی متوقف شد و رقیبان توانستند فاصله ایجاد شده را کم کرده و به ما برسند.»

این دروازه‌بان سابق شیاطین سرخ چند روز قبل نیز انتقادات صورت گرفته از سولسشر را مضحک خوانده و مدعی شده بود که استفاده از مربیانی با نام‌های بزرگ فایده‌ای برای یونایتد نخواهد داشت، چون هیچ یک از آن‌ها به اندازه این مربی نروژی برای تاریخ و هویت یونایتد ارزش قائل نیستند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی