تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش از بازگشایی تمام مدارس تا اوایل آذر خبر داد

علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش وپرورش گفت: با توجه به پوشش جمعیتی، اجرای واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، روند بازگشایی مدارس از اول آبان آغاز می‌شود و تا پایان آبان تمامی مدارس بازگشایی می‌شوند.

کد خبر: ۱۱۲۲۳۶
۱۴:۳۶ - ۲۹ مهر ۱۴۰۰

بازگشایی مدارس تا اول آذر

دیدارنیوز ـ علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش وپرورش گفت: از ۱۵ آبان تا اول آذرماه مدارس با رعایت فاصله‌های اجتماعی بازگشایی می‌شوند.

وی با اشاره به این که بازگشایی مدارس تنها تابع واکسیناسیون نیست، اظهار کرد: در امر بازگشایی حضوری مدارس، تصمیمات شورای مدرسه و آموزش و پرورش مناطق، نتایج ارزیابی از شاخص‌های رعایت دستورالعمل ها، رعایت فاصله اجتماعی و تمهید مقدمات و دریافت مجوز از دیگر عوامل مهم حضوری شدن مدارس است.

کاظمی گفت: ۴۵ هزار مدرسه کشور با تراکم جمعیتی اندک در مهرماه به صورت حضوری بازگشایی شدند و حدود ۵۰ درصد مدارس هم که از تراکم دانش آموزی بالایی برخوردارند، در آبان‌ماه و پس از ارزیابی و دریافت مجوز، فعالیت‌های آموزش حضوری را آغاز خواهند کرد.

سرپرست وزارت آموزش وپرورش به واکسیناسیون هم اشاره‌ای کرد و گفت: واکسیناسیون دانش آموزان در کشور از مرز ۷۰ درصد گذشته است.

وی در بخش دیگری از صحبتش در مورد آمادگی وزارت آموزش وپرورش برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان هم گفت: این طرح پس از ارائه لایحه آن از سوی دولت به مجلس خوشبختانه با رأی بالایی تصویب شد و امیدواریم در روز‌های آینده شاهد روند خوب اجرای آن باشیم.

کاظمی همچنین در سفر یک روزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن بازدید از مدارس کانکسی و همچنین فضا‌های آموزشی آسیب‌دیده در زلزله سی‌سخت، جمع آوری مدارس کانکسی این منطقه را از اهداف سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد دانست.

سرپرست وزارت آموزش وپرورش گفت: در کهگیلویه و بویراحمد به علت پراکندگی مدارس و کمی تراکم جمعیتی، بیش از هزار مدرسه فعالیت آموزشی حضوری خود را آغاز کرده‌اند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی