تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

ادعای ستاره تیم ملی لبنان: پیشنهاد قهرمان ایران را رد کردم

محمد قدوح، بازیکن تیم ملی لبنان معتقد است پیشنهاد تیم پرسپولیس را رد کرده است، اوگفته است: من از لیگ ایران و تیم فولاد قهرمان جام حذفی پیشنهاد داشتم، اما آن را رد کردم.

کد خبر: ۱۱۲۲۳۴
۱۴:۰۷ - ۲۹ مهر ۱۴۰۰

ادعای ستاره تیم ملی لبنان

دیدارنیوز ـ محمد قدوح ستاره تیم لبنان مدعی شده که پیشنهادی از ایران و تیم فولاد دریافت کرده و آن را رد کرده است.

به گزارش طرفداری، تیم ملی لبنان یکی از رقیبان ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی است. این تیم در چهارمین بازی خود در این پیکارها، به لطف درخشش محمد قدوح با نتیجه ۳ بر ۲ از سد سوریه گذشت و با ۵ امتیاز در جایگاه سوم گروه جای گرفت. حالا این بازیکن مدعی شده که از لیگ برتر ایران پیشنهادی را رد کرده است.

قدوح که سابقه بازی در تیم‌های امانة بغداد، الجندل عربستان و باشوندرا کینگز بنگلادش را در کارنامه دارد، در گفتگو با روزنامه سوپر ۱ لبنان گفت:

من از لیگ ایران و تیم فولاد قهرمان جام حذفی پیشنهاد داشتم، اما آن را رد کردم. با این وجود من در پایان فصل در لیگ لبنان نمی‌مانم.

او ادامه داد: کیفیت ورزشگاه‌ها بسیار بد است و به بازیکنان آسیب می‌رسانند و باعث افزایش مصدومیت می‌شوند. این یک واقعیت است که کیفیت ورزشگاه‌ها یکی از نگرانی‌های بزرگ بازیکنان است. حرفه‌ای بودن یک پروژه بزرگ است که نیاز به تلاش فوق العاده‌ای دارد.

این بازیکن در این فصل و در ۵ بازی موفق شده ۴ گل برای تیم العهد به ثمر برساند. فصل قبل نیز با وجود اینکه در نیم فصل دوم به لبنان بازگشت، اما دومین گلزن برتر لیگ این کشور شد.

منبع: طرفداری
برچسب ها: فوتبال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی