تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

استقلال ۱ ـ هوادار صفر؛ سه امتیاز عنایتی برای فرهاد!

روز دوم از هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران امروز عصر برگزار می‌شود و استقلال در یک بازی حساس میزبان تیم هوادار است. در بازی نخست امروز نیز گل‌گهر سیرجان با ۴ گل تراکتور را برد.

کد خبر: ۱۱۲۱۹۹
۱۸:۴۵ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

استقلال هوادار

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: بازی دو تیم استقلال و هوادار از مهم‌ترین بازی‌های هفته نخست است که به دلیل برخورد استقلالی‌های قدیمی با اعضای فعلی، جذابیت‌های خاص خود را دارد. هوادار با مربیگری و مدیریت رضا عنایتی اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و از آن سو نیز فرهاد مجیدی با تیمی که بر اساس سلیقه او بسته شده لیگ برتر بیست و یکم را آغاز می‌کند.

ترکیب اولیه استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، وریا غفوری، جعفر سلمانی، سبحان خاقانی، امیر حسین حسین‌زاده و ارسلان مطهری

ترکیب اولیه هوادار: مسلم حق‌شناس، دانیال کردستانی، حسین صادقی، پیمان میری، معین عباسیان، سیدمحمد ستاری، محمد حسینی، محسن طرحانی، مهدی عبدی، محمد قاضی و نیما انتظاری

بازی در حالی با سوت کوپال ناظمی آغاز شد که مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید تماشاگر ویژه این بازی است. علیرضا اسدی مدیرعامل و جهانگیر کوثری عضو هیات مدیره باشگاه هوادار به همراه ناصر فریادشیران نیز تماشاگر این بازی در ورزشگاه آزادی هستند.

دقیقه 2: پاس در عمق ارسلان مطهری به امیرحسین حسین زاده رسید و این بازیکن در مصافی تک به تک ضربه اش را به سمت دروازه هوادار زد اما شوت او خیلی کم جان بود و سیدمحمد حسینی قبل از رسیدن توپ به روی خط دروازه، آن را دور کرد.

دقیقه 7: ارسال وریا غفوری از درون محوطه جریمه به روی دروازه از تمام بازیکنان عبور کرد و در سمت دیگر محوطه جریمه به جعفر سلمانی رسید که شوت او را گلر هوادار در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه 8: ارسال وریا غفوری به پشت مدافع هوادار برخورد کرد و ارتفاع گرفت که درون محوطه 6 قدم به سبحان خاقانی رسید و ضربه سر این بازیکن در حالی که پشتش به دروازه بود، به شکلی خطرناکی به تور کنار دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 15: نیما انتظاری پشت محوطه جریمه صاحب یک موقعیت شد که شوت روی پا و محکم این بازیکن را سیدحسین حسینی با واکنشی دیدنی و به زیبایی راهی کرنر کرد.

دقیقه 31: یک پاس در عمق خوب برای سیدپیمان میری ارسال شد که مرادمند با حضوری به موقع مانع از تک به تک شدن این بازیکن با حسینی شد.

دقیقه 40: یک ضربه کاشته برای استقلال به دست آمد که ارسال حسین زاده به روی دروازه با ضربه سر ارسلان مطهری همراه شد و توپ در دهانه دروازه از مقابل سیاوش یزدانی عبور کرد و تلاش مدافع استقلال برای تأثیرگذاری روی توپ بی نتیجه بود.

نیمه دوم 

در ابتدای نیمه دوم مهدی مهدی‌پور به جای زبیر نیک نفس وارد زمین شد. 

دقیقه 49: پاس امیرحسین حسین زاده در گوشه محوطه جریمه به جعفر سلمانی رسید اما شوت پای چپ این بازیکن ضعیف بود و مسلم حق شناس به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه 54: نفوذ ارسلان مطهری با خطای گلر هوادار مواجه شد و داور پنالتی گرفت. اعتراض حق شناس به داور ثمری نداشت و وریا غفوری پشت توپ ایستاد و آن را گل کرد. اما داور گل را قبول نکرد و دستور به تکرار داد. ظاهرا یکی از بازیکنان زودتر از موعد وارد محوطه جریمه شده بود. ضربه دوم را اما وریا به سمت وسط زد و حق‌شناس آن را مهار کرد تا بهترین فرصت استقلال برای ایجاد برتری بسوزد. 

گل اول استقلال: در دقیقه 60 مسابقه، حمله استقلال با شوت زمینی و دقیقه جعفر سلمانی همراه شد و توپ از کنار تیر عمودی به درون دروازه غلتید.

دقیقه 61: استقلال که از گل نخست خود روحیه گرفته، دوباره خطر دیگری روی دروازه هوادار ایجاد کرد که توسط مدافعان دفع شد.

دقیقه 63: شوت از راه دور حسین زاده را گلر هوادار به کرنر زد. ضربه کرنر هم ثمری برای استقلال نداشت. 

دقیقه 68: ضربه کاشته به سود هوادار را معین عباسیان به صورت مستقیم به دروازه استقلال شلیک کرد که حسینی آن را دفع کرد.

دقیقه 80: روی ارسال مهدی پور توپ در شش قدم به جعفر سلمانی رسید و ضربه او را گلر هوادار باز هم به بیرون دفع کرد.

دقیقه 84: ضربه کاشته برای هوادار را مرتضی آقاخان تقریبا از فاصله 18 متری شوت کرد که به دیواره دفاعی استقلال برخورد کرد.

در دقایق پایانی دو تیم روی دروازه‌های همدیگر خطراتی ایجاد کردند و تیم هوادار نیز یک فرصت بسیار خوب به دست اورد که آن را از دست داد. با این حال تک گل سلمانی پایدار ماند تا استقلال لیگ را با سه امتیاز آغاز کند.  

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی