تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
فوتبال گیت (۲۷)

سپاهان و نویدکیا؛ اصفهان می‌خواهد تاج و تخت فوتبال را از تهران پس بگیرد!

به عنوان مقدمه‌ای بر شروع لیگ برتر فوتبال ایران سجاد شجاعی در یادداشت‌های کوتاهی به مرور وضعیت تیم‌های مدعی در آستانه لیگ پرداخته است. دومین مدعی بزرگ لیگ قطعا سپاهان اصفهان است!

کد خبر: ۱۱۲۰۲۷
۱۳:۵۲ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰

سپاهان نوید کیا مدعی قهرمانی

دیدارنیوز _ سجاد شجاعی*: شاید اگر هر تیمی جز پرسپولیس در فصل گذشته برای قهرمانی با سپاهان رقابت میکرد، سه هفته پیش از اتمام فصل رقابت را به زرد پوشان اصفهانی واگذار کرده بود و این شاگردان محرم نویدکیا بودند که جام قهرمانی لیگ بیستم را بالای سر می‌بردند، اما حضور رقیبی بنام پرسپولیس که سال‌های طلایی خود را پشت سر می‌گذارد، نویدکیا را در اولین تجربه مربی گری اش از رسیدن به قهرمانی ناکام گذاشت تا سپاهانی‌ها عزم خود را برای اتمام کار نیمه تمام فصل قبل جزم کنند.


بیشتر بخوانید: خیز استقلال برای قهرمانی با ترکیب سردار و فرهاد!


نویدکیا تیم خوب و یکدستی داشت که حالا به مدد برخورداری از امکانات مالی مجموعه فولاد مبارکه توانسته آن را تقویت هم بکند و خرید‌های خوبی را در فصل نقل و انتقالات انجام دهد. آن‌ها اگر چه پیام نیازمند، محمد محبی، احسان حاج صفی، شایان مصلح و کی‌روش استنلی را از دست دادند، اما با خرید شهریار مغانلو از تیم رقیب و جذب بازیکنان آماده فصل قبل مثل فرشاد احمدزاده، مسعود ریگی، نیما میرزازاد و البته خرید یک گلر خارجی بنام کریستفر نت، بخوبی توانستند جای خالی بازیکنان از دست داده را پر کنند و آماده حضور پر قدرت در فصل آتی لیگ برتر شوند.

شاگردان نوید کیا در دیدار‌های تدارکاتی که در این دو هفته داشتند هم تیم قدرتمندی نشان دادند و چند پیروزی پرگل برابر رقبا بدست آوردند که باید دید قادر خواهند بود همین روند را در مسابقات رسمی و لیگ هم ادامه دهند یا نه!

در هر صورت باید سپاهان را یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ بیست و یکم بدانیم و نویدکیا هم خیلی امیدوار است بتواند در دومین فصل حضور روی نیمکت زرد پوشان اصفهانی، قهرمانی‌های دوران فوتبالش را این بار در کسوت مربی با تیم محبوبش جشن بگیرد.

**«فوتبال گیت» عنوان ستونی است از سجاد شجاعی روزنامه‌نگار در مجموعه رسانه‌ای دیدار که به مرور متن و حاشیه فوتبال ایران اختصاص دارد. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی