تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نظمی: بازگشت زنوزی به ایران معلوم نیست!

مدیرعامل تراکتور درباره بازگشت زنوزی مالک باشگاه به ایران می‌گوید خبر دارد که قرار است به ایران برگردد اما هنوز زمان آن معلوم نیست.

کد خبر: ۱۱۱۹۹۰
۱۱:۰۶ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰

بی اطلاعی مدیرعامل تراکتور از بازگشت زنوزی

دیدارنیوز - جمشید نظمی در خصوص وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور اظهار داشت: همانطور که پیش از این گفته بودم ما با طلبکارانی که پرونده شکایتشان باعث بسته شدن پنجره شده بود تسویه حساب کردیم و مدارک و مستندات لازم را برای باز شدن پنجره ارسال کردیم و از اینجا به بعد دیگر کاری از دست ما ساخته نیست و منتظریم که اعلام شود پنجره ما باز شده و اجازه ثبت قرارداد با بازیکنان جدید را داریم. هر کاری که باید انجام می‌دادیم انجام شده است و از اینجا به بعد دیگر در اختیار ما نیست.

وی افزود: فکر می‌کنم به دلیل اینکه کشورهای دیگر شنبه و یکشنبه تعطیل هستند این پروسه به تاخیر افتاد و از الان به بعد هر لحظه ممکن است اعلام شود پنجره ما باز شده و ما هم آماده این موضوع هستیم تا به محض اعلام این موضوع قرارداد بازیکنان را ثبت کنیم.

نظمی در مورد وضعیت پنجره داخلی تراکتور هم توضیح داد: این مورد تقریباً حل شده است و دغدغه‌ای بابت آن نداریم و فقط منتظر پنجره خارجی هستیم. با طلبکاران داخلی تقریباً به توافق رسیدیم و بدون هیچ مشکلی این موضوع برطرف خواهد شد.

مدیرعامل تراکتور در مورد اینکه ممکن است در بازی با گل گهر نفرات جدید را در اختیار نداشته باشند هم گفت: فکر می‌کنم تا فردا این مشکل برطرف شود و ما اگر صبح روز بازی هم قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کنیم می‌توانیم از آنها در بازی با گل گهر استفاده کنیم ولی اگر هم نشد مشکلی نیست و آمادگی این را داریم که بدون خریدهای جدید به مصاف گل گهر برویم و از این جهت هم مشکل خاصی وجود ندارد.

نظمی در مورد شرایط تراکتور فصل جدید عنوان کرد: خدا را شکر تیم به یک آرامش خوبی رسیده و تمرینات به شکل منظم و به بهترین نحو انجام می‌شود. ما به بازیکنان و کادرفنی اعتماد و اعتقاد کامل داریم و امیدواریم یک فصل خوب برای تراکتور در پیش باشد و بتوانیم با کسب نتایج خوب رضایت هواداران را جلب کنیم.

وی در مورد وضعیت حبیب فرعباسی توضیح داد: ما در مورد فرعباسی شکایت خودمان را به کمیته تعیین وضعیت انجام دادیم و منتظیم حکم در این خصوص صادر شود و فکر می‌کنم در این پرونده حق با تراکتور باشد.

مدیرعامل تراکتور در مورد زمان بازگشت زنوزی به ایران گفت: من همینقدر می‌دانم که قرار است به ایران بیایند ولی زمان دقیقش را اطلاعی ندارم.

منبع: ایلنا
برچسب ها: تراکتور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی