تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

عضو هیات رییسه فدراسیون: پسرعموی عزیزی خادم در مورد VAR گزارش داد، ما امضا کردیم!

قضیه ورود سیستم کمک داور ویدیویی به فوتبال ایران این روز ها به یکی از حواشی اطراف فدراسیون تبدیل شده است چرا که فدراسیون برای ورود VAR به ایران با شرکتی قرارداد بسته که ارتباط تنگاتنگی با اسراییل دارد...

کد خبر: ۱۱۱۹۴۰
۲۰:۳۰ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰

عضو هیات رییسه فدراسیون: پسرعموی عزیزی خادم در مورد VAR گزارش داد، ما امضا کردیم!

دیدارنیوز - در حالی که فدراسیون همچنان جواب مشخصی به اسراییلی بودن مسئولان شرکت طرف قرارداد فدراسیون برای ورود سیستم کمک داور ویدیویی نداده، شهره موسوی مدعی شد پسرعموی عزیزی خادم گزارشی در این مورد ارائه کرده و اعضای هیات رییسه هم آن را امضا کرده اند.

شهره موسوی، نایب رییس بانوان امروز در پاسخ به پرسش محمد زارعی، خبرنگاری که مقابل مقر فدراسیون فوتبال با او گفتگو می‌کرد، در مورد این قضیه گفت:

 ما در جلسه هیات رییسه کاملا این موضوع را مطرح کردیم و خود دکتر عزیزی خادم و دکتر احسان عزیزی خادم گزارش کاملی از این قضیه برای هیات رییسه ارائه داد و دکتر خادم هم در این جلسه حضور داشت و اعضای هیات رییسه با توجه به گزارشی که خود آقای دکتر خادم و پسرعمویش دادند مصوبه هیات رییسه را امضا کردند.

این اولین واکنش یک مقام مسئول در فدراسیون فوتبال پیرامون شرکت هنگ کنگی طرف قرارداد فدراسبون است که فدراسیون اصرار دارد آن را بلژیکی بنامد، اما مدارک موجود می‌گوید وابسته به دولت تل آویو است.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی