تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران وضعیت اقتصاد هستند، نه حمله اسرائیل
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران وضعیت اقتصاد هستند، نه حمله اسرائیل

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

سیمئونه: جواب کلوپ را نمی‌دهم

دیه گو سیمئونه پاسخ انتقادات یورگن کلوپ را نداد و ابراز امیدواری کرد که با حمایت هواداران، بازی را از لیورپول ببرند.

کد خبر: ۱۱۱۹۳۴
۱۵:۴۷ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰

کری سیمئونه با کلوپ پیش از دیدار با لیورپول

دیدارنیوز - اتلتیکو مادرید پس از دو هفته استراحت و تعویق بازی اش برابر گرانادا، حالا مهیای رویارویی برابر لیورپول است. تیم دیه گو سیمئونه خاطره خوشی از آخرین مصاف با قرمز‌های آنفیلد دارد. دو سال پیش اتلتیکو در مجموع دو بازی رفت و برگشت توانست لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را از دور رقابت‌ها حذف کند.

پس از بازی برگشت در آنفیلد و برتری اتلتیکو، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول به سبک بازی تیم مادریدی تاخت و آن را زیر سوال برد.

دیه گو سیمئونه در نشست خبری امروز خود و در پاسخ به سرمربی قرمز‌ها گفت: «انتقادات کلوپ از سبک بازی ما؟ هیچ پاسخی برای او ندارم (سیمئونه به زبان انگلیسی پاسخ این سوال را داد)

سیمئونه در ادامه گفت: «استراحت طولانی؟ از حالا بازی‌هایی کلیدی و فشرده در پیش خواهیم داشت. در دوران فیفا دِی به خوبی تمرین کردیم و باید دید فردا بازی را چطور شروع خواهیم کرد. در تمرین فردا صبح منتظر وضعیت مارکوس یورنته و خیمنز هستم و امیدوارم به این بازی برسند. مطمئنم که بازی فوق العاده‌ای خواهد شد و در وزشگاهی پر از تماشاگر، به فکر پیروزی هستیم. به لطف هواداران، بازی را ۱-۰ شروع خواهیم کرد.»

فشردگی بازی ها: «چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما تنها وظیفه داریم وارد زمین شده و مبارزه کنیم. تقویم دست ما نیست و در فیفا و یوفا برنامه بازی‌ها را تنظیم می‌کنند. انتقاد کردن ما چه فایده‌ای دارد؟»

وضعیت لیورپول: «لیورپول، سیتی و چلسی در مقطعی فوق العاده قرار دارند و عالی بازی می‌کنند. تماشای بازی‌های این سه تیم لذت‌بخش است. لیورپول فصل را خیلی خوب شروع کرده و حریفان را به شدت پرس می‌کند. خوب ضد حمله می‌زنند و از فضا‌های خالی بسیار خوب استفاده می‌کنند. بازگشت فن دایک هم باعث شده در فاز دفاعی نیز منسجم و مستحکم شوند. فردا منتظر یک لیورپول جدی و هجومی هستم.»

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی