تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
گزارش پیش‌بازی + ویدئو

پرسپولیس ـ الهلال، سوار بر رولرکاستر فوتبال! + ویدئو

امشب در ورزشگاه فیصل بن فهد شهر ریاض، حساس‌ترین بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در غرب آسیا بین پرسپولیس و الهلال عربستان برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۱۱۶۷۹
۱۷:۰۳ - ۲۴ مهر ۱۴۰۰

پرسپولیس ـ الهلال

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: به موازات مذاکرات سیاسی و دیپلماتیک در عراق و قطر، امشب و در یکی از بالاترین سطوح برخورد بین دو کشور ایران و عربستان سعودی، دو تیم پرسپولیس و الهلال در ریاض به مصاف هم می‌روند. بازی بزرگ و جذابی که همه چیز را برای تبدیل شدن به فینال دارد، اما دو مرحله زودتر از بازی نهایی، اتفاق می‌افتد. فینالی که در انتهای آن جام بالای سر برنده به پرواز درنمی‌آید، اما بدون شک برنده این بازی شانس اول قهرمانی در آسیا خواهد بود.

پرسپولیس در شرایطی به ریاض رفته که نسبت به حریف نامدار و پرافتخار خود کمبود‌های واضحی دارد. سرخ‌های تهران نه در کوران مسابقه بوده‌اند و نه توانستند بیش از یک وعده در عربستان تمرین کنند در حالی که الهلال به شدت از نظر بازیکن وضعیت بهتری دارد و چند هفته هم هست که در لیگ عربستان بازی می‌کند. تیمی که میزبان این مسابقه نیز هست و در آمار توانسته شاخص‌های بیشتری را برای به دست آوردن پیروزی به دست آورد.

با این وصف پرسپولیس نیز در پی ۳۰ سال سابقه بازی با الهلال، به نظر نمی‌آید که مرعوب حریف آبی‌پوش خود باشد و به هر حال به عنوان بهترین تیم باشگاهی ایران در ۵ سال اخیر در مقابل الهلال قد علم خواهد کرد. پرسپولیس اگر چه با دردسر زیاد و به دلایل نانعلوم دیر به ریاض رسید، اما با استقبال گرم عربستان مواجه شد و به نظر می‌آید این پذیرایی خوب و دوستانه، پیام‌آور برگزاری یک مسابقه خوب و به دور از حواشی و عصبیت‌های گذشته خواهد بود. اگر در این میدان، فوتبال حاکم باشد قطعا پرسپولیس حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

دو تیم تاکنون ۴ بار در مقابل هم برنده شدند و ۶ بار هم مساوی کرده‌اند تا این بازی در یک موقعیت تاریخی نیز از حیث نتیجه قرار بگیرد و از آنجا که حتما یک طرف باید برنده شود بنابراین امشب سرانجام یک تیم از دیگری برتری خواهد جست. جالب است که اگر پرسپولیس برنده این بازی شود نیز باید در ریاض بماند تا با برنده بازی النصر و الوحده امارات روبرو شود. با توجه به اینکه شانس النصر میزبان بیش از حریف اماراتی خود است، آن وقت پرسپولیس باز هم باید با نماینده دیگر سعودی ۲‌ها مواجه شود، آن هم تیمی که از پرسپولیس شکایت کرده و طرح دعوی آن‌ها هنوز باز است!

پرسپولیس در ریاض انگار سوار بر رولرکاستر یا ترن هوایی شده و روی ریل فوتبال باید مسیر مارپیچ و شیب‌های تند را پشت‌سر بگذارد تا یک بار دیگر به فینال آسیا برسد. مسیر پرهیجان و استرسی که از ایستگاه الهلال آغاز می‌شود.

گزارش پیش بازی این مسابقه را در ادامه ببینید. 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی