تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

فوری: مدافع فرانسوی رسما به استقلال پیوست + عکس

کوین یامگا بازیکن ۲۵ ساله و فرانسوی فصل قبل وایله بولد کلاب، پس از موفقیت در تست‌های پزشکی به استقلال پیوست. او سابقه بازی در فوتبال ایتالیا را نیز دارد.

کد خبر: ۱۱۱۵۸۴
۲۲:۳۳ - ۲۳ مهر ۱۴۰۰

مدافع فرانسوی رسما به استقلال پیوست + عکس

دیدارنیوز: نخستین خرید خارجی استقلال بالاخره به صورت رسمی به این تیم پیوست. کوین یامگا بازیکن ۲۵ ساله و فرانسوی است که پس از جدایی از تیم وایله بولد کلاب دانمارک راهی تهران شده بود، پس از موفقیت در تست‌های پزشکی امشب به صورت رسمی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد. او با عقد قراردادی ۲ ساله به استقلال پیوست.

یامگا که فصل قبل و ابتدای لیگ امسال با سعید عزت اللهی در وایله توپ می‌زد، کارش را از تیم جوانان کیه وو ورنا ایتالیا آغاز کرد. او سپس به تیم‌های سیه نا، آرزو، کارپی و پسکارا در ایتالیا پیوست و در ادامه راهی کشورش و تیم لا بریچونه فرانسه شد و پس از بازگشت به کیوو، فوتبال پرتغال و تیم آوس را برای ادامه فعالیتش انتخاب کرد. او سرانجام در سال ۲۰۲۰ به وایله بولد کلاب پیوست.

پست تخصصی یامگا مدافع راست که او همچنین توانایی بازی به عنوان وینگر راست و چپ را هم دارد. بیشترین حضور این بازیکن ۱۸۷ سانتی متری، در تیم‌های پایه ایتالیا و اصطلاحا پریماورا بوده و او سابقه حضور در سری C ایتالیا را نیز در کارنامه دارد. بهترین دوران عملکرد این بازیکن به فصل ۲۰۱۴ – ۲۰۱۵ بازمیگردد که برای تیم جوانان کیه‌وو ۱۶ بار در ۳۴ مسابقه گلزنی کرد که البته در آن فصل، پست او وینگر بود. او در فصل ۲۰۱۳ – ۲۰۱۴ موفق شد با کیه وو عنوان قهرمانی پریماورا ایتالیا (لیگ جوانان) را از آن خود کند.

این بازیکن با نظر مستقیم گابریله پین به استقلال پیوسته و به نظر می‌رسد قرار است تا در سمت راست خط دفاعی به کار گرفته شود. با حضور یامگا، اکنون لیست بزرگسالان استقلال پر شده است. چنانچه آبی‌ها قصد داشته باشند ۲ بازیکن خارجی دیگر را نیز جذب کنند، باید شاهد جدایی ۲ نفر از شاگردان مجیدی باشیم که در این میان گفته می‌شود جدایی سیداحمد موسوی قطعی شده است.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی