تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

هواشناسی ایران امروز ۱۴۰۰/۰۷/۲۱

بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی ایران امروز ۲۱ مهرماه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود.

کد خبر: ۱۱۱۴۳۲
۱۲:۴۴ - ۲۱ مهر ۱۴۰۰

هواشناسی ایران امروز

دیدارنیوز ـ با توجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز ۲۱ مهر در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود. از این رو افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در مناطق صنعتی و پرتردد استان‌های تهران و البرز انتظار می‌رود.

همچنین امروز در برخی مناطق غرب و شمال غرب کشور به‌ویژه در آذربایجان غربی افزایش ابر، بارش پراکنده باران و گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

به نقل از سازمان هواشناسی ایران، فردا در برخی مناطق گیلان، اردبیل، غرب مازندران و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده رخ خواهد داد. جمعه نیز در برخی نقاط گیلان، مازندران، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

جمعه و شنبه در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل سرعت وزش باد افزایش می‌یابد و از این رو خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست همچنین شنبه و یکشنبه در برخی مناطق استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

همچنین امروز و فردا در استان‌های ساحلی دریای خزر، شرق، شمال شرق و مرکز کشور افزایش نسبی دما رخ می‌دهد و جمعه و شنبه نیز در شمال شرق و استان‌های ساحلی دریای خزر افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا صاف و همراه با غبار صبحگاهی و در اواسط روز وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی جمعه نیز صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۳۹ و ۴۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۵ و ۲۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

منبع: فرادید
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی