تیتر امروز

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

خبری خوش در مورد رتبه بندی معلمان؛ پرداخت پاداش‌ها کلید خورد

پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: قرار است تمام زوایا و جوانب مربوط به رتبه‌بندی با لحاظ کردن تمام نقطه نظرات فرهنگیان نهایی شود و به زودی تصمیم گیری در مورد منابع مالی و بودجه‌ای سال ۱۴۰۰ برای اجرای این طرح در دستور کار قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۱۱۱۴۰۰
۱۰:۵۱ - ۲۱ مهر ۱۴۰۰

خبری خوش در مورد رتبه بندی معلمان

دیدارنیوز ـ پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: قرار است تمام زوایا و جوانب مربوط به رتبه‌بندی با لحاظ کردن تمام نقطه نظرات فرهنگیان نهایی شود و به زودی تصمیم گیری در مورد منابع مالی و بودجه‌ای سال ۱۴۰۰ برای اجرای این طرح در دستور کار قرار می‌گیرد.

نماینده مردم کرمان و راور گفت: از وزارت آموزش و پرورش خواسته شد از طریق کمیسیون مربوطه با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان همراهی کند تا هر چه سریع‌تر انجام شود.

پرداخت پاداش پایان خدمت ۳۰ هزار بازنشسته فرهنگی

وی به ۳۰ هزار بازنشسته فرهنگی که پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده‌اند اشاره و تصریح کرد: در این نشست مقرر شد با همراهی کمیسیون اقتصادی و کمیسیون برنامه و بودجه پیگیری لازم از طریق وزارت آموزش و پرورش انجام شود تا ظرف ماه‌های آینده شاهد پرداخت پایان خدمت به بازنشستگان این نهاد باشیم.

پورابراهیمی با اشاره به کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت در مناطق محروم کرمان و راور اشاره کرد و گفت: مقرر شد در زمینه تهیه بسته حمایتی برای این دانش آموزان اقدام شود و به زودی این مهم انجام خواهد شد.

عرشه آنلاین در پایان نوشت: علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش نیز از اقدامات پورابراهیمی طی سال‌های گذشته در زمینه کمک به افزایش بودجه آموزش و پرورش و اعتبارات جاری و عمرانی آموزش و پروش تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد که با کمک مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اقتصادی بتوان بخشی از مشکلات مالی اعتباری و بودجه‌ای این وزارتخانه را بر طرف کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۳
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
0
2
خدا بحق محمد نابود تون کنه تا از شر دزدی و فساد و دروغ تون خلاص بشیم ....
مرگ بر شما
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
0
1
الهی تیکه تیکه بشید. ونتیجه ظلمی که به ما بازنشستگان کردید را درهمین دنیا ببینید. و به سزای اعمال کثیفتان برسید.
زین العابدین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
0
1
باورکردنی نیست.حتی برای ماکه43سال است داریم تحمل میکنیم.
گفته درماه های آینده پرداخت میشود.مسلمان که نیستید.مطمئنم.
حداقل انسان باشید.بیش ازیک سال انتظار کافی نیست؟اگرمملکت
اسلامی بود بایدهمان پارسال واریزمیشد.یاداون جمله ازیکی افتادم
که میگفت کدام یک بهتراست؟حاکم ظالم مسلمان یا حاکم عادل کافر؟
اگرآدم باشیدباید طی روزهای آینده پرداخت کنید.نه ماه های آینده.
لعنت برشما.
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
0
1
اینا میگن ماههای آینده شما تیتر میزنین کلید خورد. چی کلیدخورد خبرنگارعزیز؟
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
0
0
در عجبم اگه اینا رو قران عمل نمی کردند چی به سر این ملت ماوردند .نمیدونم اشتباهی تفصیر می کنند .ربا خواری بانکا اصلا.احتکار و گرون فروشی غیر ممکنه .مزد کارگرو به موقع ندادن مگه میشه تو مملکت اسلامی این کارا تو کشورهای غیر ایران اتفاق میفته .جوانان نرید یک وقت خارج توکشورا دیگه اصلا ملت حقوق نمی گیرند در حد بخور نمیر ؟ !
عِلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
0
1
حق معلم خوردنی نیست
پرداخت کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
0
0
لعنت بر باعث وبانیان عدم پرداخت به موقع پاداش پایان خدمت بلزنشستگان سال ۹۹ از نوبخت تا میر کاظمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
0
0
تازه میخواد درماههای آینده پرداخت کنه پاداش بازنشستگان رو اینها آنقدر پر رو وبیحیا هستن که فقط ....... مقصر ما هستیم که اینقدر ساکت هستیم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
0
0
خداوکیلی روتون میشه هنوز پاداش فرهنگیان راندین
جمعی از بازنشستگان سال 99 بهداشت و در مان از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
0
0
با سلام و خسته نباشید خواهشمندیم لطفا پیگیری نمایید چرا پاداش ما بازنشستگان بیش از یکسال و اندی گذشته هنوز پرداخت نشده است؟ جناب اقای نوبخت خودشان در صدا و سیما گفتند ما تا 12 مرداد ماه 1400 پاداش بازنشستگان سال 99 را پرداخت و واریز کردیم و بعد ش رفتیم این اقای دکتر میر کاظمی به چه دلیلی و به چه عنوان از پرداخت پاداشی که قبلا واریز شده است و واقعا حق بازنشستگان سال 99 بوده و هست جلو گیری کرده است؟ ما بازنشستگان سال 99 بهداشت و درمان از جناب اقای میر کاظمی که الان سه ماه است از پرداخت پاداش بازنشستگان بهداشت و درمان خودداری و جلو گیری کرده است شاکی هستیم .... از طرفی بارها به ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارومیه جهت رسیدگی برای پرداخت پاداش بازنشستگی مراجعت کردیم کسی پاسخگو نیست و ریاست دانشگاه وجود ندارند و نیستندچرا باید رییس دانشگاه از پاسخگویی طفره بروند و پاسخگو نباشند ؟؟؟ دیگر ارزش پول بازنشستگی ما بیش از یکسال و اندی از بین رفته است حتی اگر پرداخت شود .....؟؟؟با این بودجه های کلانی که اینها حیف و میل کردند فقط با یک صدم ان می توانستند پاداش ما بازنشستگان سال 99 را پرداخت نمایند ولی سستی و قصور کردند و پرداخت نکردند......لطفا خواهشمندیم شما عزیزان پیگیری نمایید با تقدیم احترام .....
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی