تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سازمان جهانی بهداشت: لزوم دریافت دز سوم برای افراد واکسینه شده با سینوفارم

کارشناسان سازمان جهانی بهداشت (WHO) از تزریق دُز سوم واکسن کروناویروس به افرادی با سیستم ایمنی ضعیف حمایت کردند.

کد خبر: ۱۱۱۳۹۴
۱۰:۳۱ - ۲۱ مهر ۱۴۰۰

دز سوم برای واکسینه شده ها با سینوفارم

دیدارنیوز ـ گروه مشاوران واکسن سازمان جهانی بهداشت توصیه کردند: افرادی که سیستم ایمنی ضعیف دارند باید دُز سوم واکسن‌های کووید-۱۹ را که مورد تایید این سازمان است، دریافت کنند.

کارشناسان این سازمان همچنین اظهار داشتند: افراد بالای ۶۰ سال که با دریافت واکسن‌های سینوواک و سینوفارم به طور کامل در برابر کرونا واکسینه شده اند، باید سومین دُز واکسن را تزریق کنند.

گروه مشاوران راهبردی از متخصصان ایمن سازی (SAGE) تاکید کرد که تزریق دُز تقویتی برای کل جمعیت توصیه نمیشود و این درحالیست که در حال حاضر برخی از کشور‌ها اقدام به این کار کرده اند.

سازمان جهانی بهداشت خواهان توقف تزریق دُز سوم برای عموم مردم تا پایان سال است چرا که مردم کشور‌های فقیر برای دریافت اولین دُز واکسن در اولویت هستند.

هدف این سازمان مبنی بر واکسیناسیون کامل ۱۰ درصد از جمعیت هر کشور تا پایان ماه سپتامبر (ماه گذشته میلادی) در ۵۶ کشور محقق نشد. هرچند، تقریبا ۹۰ درصد کشور‌های پردرآمد به این هدف دست پیدا کردند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی