تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

۲ سورپرایز ویژه برای کومان در تمرین بارسا

بهترین خبر این روزها برای کادر فنی بارسا و هوادارانش، بازگشت سرخیو آگوئرو و عثمان دمبله به تمرینات بود.

کد خبر: ۱۱۱۳۵۳
۱۹:۳۰ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

2 سورپرایز ویژه برای کومان در تمرین بارسا (عکس)

دیدارنیوز - تمرین دیروز بارسلونا دو سورپرایز ویژه داشت. سرخیو آگوئرو و عثمان دمبله هر دو پس از مدت‌ها توانستند در تمرینات گروهی حاضر شده و بخش اول تمرین را بدون مشکل به پایان برسانند.

آگوئرو قبل از جام خوان گامپر (دو ماه پیش) از ناحیه تاندون پای چپ دچار مشکل شد و هنوز نتوانسته برای بارسا به میدان برود. او تابستان به عنوان بازیکن آزاد از سیتی راهی بارسلونا شده بود.

عثمان دمبله نیز در یورو ۲۰۲۰ بود که مصدوم شد و ادامه رقابت‌ها را از دست داد. ستاره فرانسوی که قراردادش با بارسا در پایان فصل تمام می‌شود و هنوز تمدید نکرده، همراه با سرخیو آگوئرو به تمرینات اضافه شد و این شانس را دارد تا در بازی یکشنبه برابر والنسیا به میدان نیز برود.

هدف کادر فنی بارسا این است که حداقل یکی از این دو بازیکن وارد فهرست بازی با والنسیا شود. هر دو نیز این شانس را خواهند داشت تا در بازی برابر دیناموکیف در لیگ قهرمانان به میدان بروند تا کاملا مهیای ال کلاسیکوی ۲ آبان شوند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی