تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

چه چیزهایی باید در باشگاه نیوکاسل تغییر کند؟

با حضور عربستانی‌ها در باشگاه نیوکاسل، انتظار است به تدریج خیلی چیزها در این باشگاه و تیم محبوب شهر تغییر کند.

کد خبر: ۱۱۱۳۰۵
۱۳:۰۴ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

نیوکاسل محمدبن سلمان

دیدارنیوز - سعودی‌ها سرانجام سکان باشگاه نیوکاسل‌یونایتد را به کمک آماندا استیولی و مهرداد قدوسی در دست گرفتند. حالا خیلی چیزها در باشگاهی که ۱۴ سال دست مایک اشلی بود و هواداران به‌شدت از عملکردش ناراضی بودند، باید تغییر کند.

میلیاردها دلار پول محمد بن‌سلمان می‌تواند تغییرات مهمی در باشگاه نیوکاسل ایجاد کند. به مواردی که باید در باشگاه نیوکاسل تغییر کند اشاره خواهیم کرد.

پیدا کردن یک مربی جدید

استیو بروس می‌داند که تیمش باید امتیاز بگیرد، در غیر این صورت باید سنت‌جیمزپارک را ترک کند. نام‌های مختلفی مثل ادی هاو و کریس وایلدر برای جانشینی بروس اشاره شده، اما طرفداران دیگر رؤیای بزرگ‌تری مثل حضور آنتونیو کونته یا زین‌الدین زیدان را در سر دارند. در هر صورت در شرایط فعلی باید به فکر استخدام یک مربی بیکار باشند. اگر وضعیت تیم نوزدهم جدول به همین منوال باشد، ژانویه باید منتظر تغییرات روی نیمکت کلاغ‌ها باشیم.

تغییر در ترکیب

لیست و ترکیب تیم نیاز به بازسازی کامل دارد و این اتفاق می‌تواند از ژانویه ۲۰۲۲ شروع شود. نشانه‌هایی مبنی بر این تغییرات وجود دارد که تدریجی خواهد بود. سعودی‌ها نمی‌توانند به یک‌باره پول‌شان را صرف خرید بازیکن کنند، بنابراین فعلاً شاید جذب ستاره‌هایی مثل محمد صلاح یا کیلیان امباپه دور از دسترس باشد. با این حال جذب یک مدافع وسط، یک هافبک و یک مهاجم برای نیوکاسل ضروری است. با جذب این بازیکنان باید بقای نیوکاسل را تضمین کنند تا بعد به فکر خریدهای بزرگ‌تر باشند.

حفظ ستاره‌ها

با وجود نیاز به بازسازی، نیوکاسل ستاره‌هایی هم دارد که هواداران از آن‌ها راضی هستند، مثل آلن سن‌ماکسیمن وینگر ۲۴ ساله فرانسوی که حتی تابستان گفته می‌شد به تیم بزرگ‌تری خواهد رفت. اما حالا همه‌چیز تغییر کرده و احتمال ماندن آلن هم وجود دارد. البته این بازیکن قرارداد دارد، ولی شاید با افزایش حقوق ماندنش را تضمین کنند. بازیکنانی مثل مارتین دوبراوکا، جو ویلاک، میگل آلمیرون و کالوم ویلسون هم بازیکنانی مناسب برای آینده تیم هستند.

بهبود امکانات و آکادمی

کانون استعدادهای نیوکاسل در دوران مایک اشلی کاملاً هدر رفته است. باید به خروج استعدادهای برای استفاده از فرصت‌ها خاتمه دهند. زمین تمرین نیوکاسل نیاز به بازسازی کامل دارد. مالکوم مک‌دونالد اسطوره نیوکاسل چندی پیش گفته بود حتی میدلزبورو و ساندرلند که حالا لیگ برتری نیستند هم امکانات بهتری نسبت به باشگاه‌شان دارند.

بازگشت اسطوره‌ها

در حالی که مایک اشلی اسطوره‌هایی مثل آلن شیرر و کوین کیگان را از نیوکاسل دور کرد، مالک جدید باید به فکر بازگشت آن‌ها باشد. کوین کیگان سال ۲۰۰۸ از نیوکاسل رفت و دیگر تحت هیچ عنوانی برنگشت. او بعد از جدایی گفت از نیوکاسل یک اسباب‌بازی ساخته‌اند و وقتی مدیران وقت (زمانی که به تازگی اشلی آمده بود) از باشگاه رفتند، با کمال میل بازخواهد گشت. حالا شیرر و کیگان می‌توانند به باشگاه برگردند و برای روزهای بهتر به بن‌سلمان، استیولی و همکاران‌شان کمک کنند.

تعمیر سنت‌جیمزپارک

ورزشگاه ۱۲۹ ساله سن‌جیمزپارک سال‌هاست که مورد بی‌مهری قرار گرفته و تبدیل به زمینی تیره و تاره شده. برخی از تبلیغات خیلی قدیمی مثل تبلیغات «Sports Direct» مورد تمسخر هواداران قرار می‌گیرد و حتی برخی از آن‌ها می‌گویند باید مالک جدید خیلی زود آن‌ها را بسوزاند! پروژه توسعه سنت‌جیمزپارک هم می‌تواند یکی از اولین کارهای سعودی‌ها باشد.

ارتباط با هواداران

پس از سال‌ها امتناع از ارتباط گرفتن با طرفداران، حالا خیلی مهم است که این رابطه دوباره بهبود پیدا کند. باید از آن‌ها بپرسند که آرزوی‌شان چیست و چگونه دوست دارند به آن‌ها برسند. مایک اشلی اصلاً اهمیتی به هواداران نمی‌داد. اگرچه خیلی‌ها به دلایل حقوق بشری از حضور سعودی‌ها در لیگ برتر و نیوکاسل ناراضی هستند، اما هواداران چندان مشکلی با این مسئله ندارند و فقط به بهبود وضعیت تیم‌شان فکر می‌کنند

برچسب ها: نیوکاسل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی