تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

اتفاق تلخ برای قهرمان پارالمپیک؛ مدال‌هایم را می‌فروشم!

مدال‌آور جودوی پارالمپیک لندن با بیان این‌که شغلی ندارد و باتوجه به مشکلات مالی می‌خواهد مدال‌هایش را به حراج بگذارد، گفت:‌ می‌خواهم مدال‌هایم را بفروشم تا از پس مخارج همسر و فرزندم برآیم.

کد خبر: ۱۱۱۲۹۹
۱۲:۴۸ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

مدال فروشی قهرمان پارالمپیک

دیدارنیوز - هانی عساکره با اشاره به این‌که یک مدال‌آور پارالمپیکی بوده اما هنوز شغل ندارد، اظهارکرد: من تا از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ عضو ثابت تیم‌ملی بودم و در این سال‌ها موفق شدم به سه طلای جهانی و آسیایی و مدال برنز پارالمپیک دست پیدا کنم. من همه کار ممکن را برای افتخارآفرینی انجام دادم اما بعد از این مدال‌آوری‌ها دیده نشدم و مسئولان کلا به من پشت پا زدند، یعنی کاری از بابت شغل برای من انجام ندادند تا بتوانم از عهده مخارج زندگی‌ام برآیم.

وی با بیان این‌که پنج سال است که بیکارم و شغلی ندارم، گفت: باتوجه به  قانون مجلس در خصوص استخدام مدال‌آوران پارالمپیکی، المپیکی، جهانی و آسیایی، وقتی با مسئولان برای استخدام در ارگانی صحبت می‌کنم، به من می‌گویند که مجوز نداریم. یعنی اصلا کاری برای من انجام نمی‌دهند و این‌که بحث آن ها چیست، خدا می‌داند.

عساکره افزود: حتی روز گذشته نیز به اداره‌کل ورزش و جوانان نامه دادم که آقایان نامه من را پس زدند و نامه به استانداری خوزستان رفت. هر روز به استانداری می‌روم اما کاری صورت نگرفته است. من در خواست شغل دارم و باتوجه به قانون مجلس باید من را استخدام کنند ولی این کار را انجام نمی‌دهند.

وی تاکید کرد:‌ باتوجه به شرایط زندگی‌ام و این‌که شغلی ندارم و مشکل مالی دارم، می‌خواهم مدال‌هایم را حراج کنم و بفروشم تا از پس مخارج همسر و فرزندم برآیم. زندگی من لبه تیغ است و باید به چه کسی این را بگویم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی