تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

طالع بینی متولدین ماه‌های مختلف از دوشنبه ۱۹ مهر تا یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰

طالع بینی متولدین ماه‌های مختلف در این هفته هم پر از توصیه‌های مختلف است. گاه توصیه به اعتماد به نفس و گاه توصیه به احتیاط. این سرگرمی مورد علاقه خیلی از ماست که این توصیه‌ها را بخوانیم!

کد خبر: ۱۱۱۲۹۴
۱۲:۲۷ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

طالع بینی متولدین ماه‌های مختلف از دوشنبه ۱۹ مهر تا یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰

دیدارنیوز: طالع بینی متولدین ماه‌های مختلف مختلف از دوشنبه ۱۹ مهر تا یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ نکات مختلف و متعددی برای متولدین هر یک از این ماه‌ها دارد. فقط یادتان باشد که طالع‌بینی سرگرمی است نه بیشتر!

طالع بینی متولدین فرودین از دوشنبه ۱۹ مهر تا یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰

برای متولد فروردین بهترین زمان است برای عاشق‌شدن و تعهد سپردن. در این هفته حساس و رومانتیک و در عین حال عمیق و پایدار هستی و از هجوم هیجانات در امان هستی، پس اگر احساس می‌کنی عاشق شده‌ای خودت را جدی بگیر و اگر احساس می‌کنی وقت متعهد شدن به رابطه‌ای است که داری آن را اعلام کن و نترس. اگر در رابطه نیستی، ماجرای عاشقانه جدید به احتمال زیاد با کسی است که در حلقه‌های ارتباطی نزدیک به تو نیست، یا در یک گروه سنی متفاوت است یا محل زندگیش از تو دور است، مراقب اطرافت باش که این رابطه اگر پا بگیرد از آن رابطه‌های طولانی و عمیق خواهد بود. اگر در رابطه هستی این هفته، هفته نزدیکی بیشتر، مهر بیشتر و تصمیمات جدی برای آینده است. اگر اخیرا در رابطه اتفاقات ناخوشایندی افتاده است، این هفته وقت درست کردن آن است، صریح حرف بزن، اما محبت و احترامت را نشان بده. برای متولد فروردین این هفته، وقت خوبی برای گرفتن تصمیمات جدی و بلندمدت کاری نیست.

طالع بینی متولدین اردیبهشت از دوشنبه ۱۹ مهر تا یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰

پروژه جدیدی که مدتهاست به آن فکر می‌کنی را شروع کن که وقت از این بهتر پیدا نمی‌کنی. اعتماد به نفس خوب، عواطف به‌جا و اشتیاق برای شروع کردن چیز‌هایی است که این هفته زیاد داری و کمک می‌کند پروژه جدید را در بهترین حالت شروع کنی یا چند کاری که به خاطر دشواری کنار گذاشته‌ای را دست بگیری و کار کنی. احساس قدرت می‌کنی، آن را به بهترین شکل در کار استفاده کن. وقت خوبی است برای درخواست از رئیس برای امکانات بیشتر، مدتهاست به آن فکر می‌کنی و این هفته وقت خوبی است برای عملی کردنش، چون توان تاثیرگذاری بالایی داری. این هفته را متمرکز بر کار پیش برو و لطفا تصمیم جدی برای زندگی شخصی نگیر. وقت بیشتری را با خانواده و دوستان خیلی نزدیک بگذران، تصمیمی که در مورد رابطه‌ات می‌خواهی بگیری به زودی برایت معلوم خواهد شد.

طالع بینی متولدین خرداد از دوشنبه ۱۹ مهر تا یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰

برای متولد خرداد هفته شادی و خوش‌شانسی است، روز‌هایی که به نظر می‌رسید کار‌ها راحتتر انجام می‌شوند و نتیجه‌ها سریع‌تر به دست می‌آیند. بیشتر احساس اجتماعی‌بودن می‌کنی، روابط هم واقعا بهتر پیش می‌روند هم در کار و هم در گروه‌های دوستانه. از این موقعیت درونی که داری لذت ببر، این هفته برای هر کاری که به آن فکر کنی خوب است: شروع کردن یک پروژه جدید، پیشنهاد دیت، سفر یا حتی استراحت در خانه. خوب است اگر بتوانی فعالیتی نظیر یک کار خیر، مراقبه‌ای طولانی یا هر فعالیت معنوی دیگری برای خودت انجام دهی حس و حال خیلی بهتری خواهی داشت. ممکن است در این هفته خیلی حوصله سر کار رفتن نداشته باشی که گذراست، در عوض هم از نظر دیگران جذاب هستی هم خودت آماده روابط دوستان یا عاشقانه هستی که نتیجه خوبی هم برایت خواهد داشت. راستی فرصت خوبی است که مشکلات رابطه‌ات را حل کنی، این کار را عقب نیانداز.

طالع بینی متولدین تیر از دوشنبه ۱۹ مهر تا یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰

این هفته را به معاشرت بگذران. میلی درونی در تو هست برای معاشرت کردن با دوستان، خانواده و آدم‌هایی که دوستشان داری، این هفته وقت این کار است. به دوستان قدیمی سر بزن، با خانواده وقت بگذران و اجازه بده این معاشرت‌ها خاطره روز‌های سخت را کمرنگ کند. در این میان احتمالا یک تنش در رابطه‌ای قدیمی هم به تو نشان می‌دهد که چه حسی در مورد طرف مقابل داری و هم می‌فهمی که او چه حسی نسبت به تو داری، این اتفاق یا شما را به سطحی عمیق‌تر از رابطه می‌برد یا رابطه را پایان می‌دهد. از این تنش ارتباطی گریزی نیست پس هرچه زودتر اتفاق بیافتد بهتر است. ناخودآگاهت در این هفته قوی است و می‌تواند احساسات یا رفتارهایت را به خوبی کنترل کند از آن استفاده کن و بعضی گره‌های رابطه‌ای که مدتهاست روی دستت مانده را باز کن.

طالع بینی متولدین مرداد از دوشنبه ۱۹ مهر تا یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰

اگر دنبال رابطه‌ای عاشقانه و متعهد هستی این هفته همه وقتت را صرف دیت کردن و معاشرت با آدم‌های دیگر کن که آن رابطه درست بالای سرت جایی در حال پرواز است. این هفته متولد مرداد بیشتر از آنکه دنبال هیجان و تنوع باشد دنبال محبت عمیق و پایدار است، آماده است تا برای یک رابطه طولانی-مدت فداکاری کند، از خیلی هیجانات کوتاه‌مدت بگذرد تا رابطه طولانی مدت و پایدار را به دست بیاورد. اما حواست را جمع کن که در این کار زیاده‌روی نکنی، آنقدری پیش برو که در هفته‌های دیگر هم بتوانی بر سر قرار بمانی. وضع مالی هم در این هفته خوب است، پولی که مدتی است منتظرش هستی به دستت می‌رسد یا سرمایه‌گذاریت جواب می‌دهد یا خیلی ساده کاری که دوست داشته‌ای را به دست می‌آوری. حتما وقت برای معاشرت با خانواده و دوستان بگذار، به‌خصوص رفقای زن، به گرمی و امنیتی که از رابطه با آن‌ها می‌گیری نیاز داری. اماده‌ای برای رابطه‌های جدید، نترس! هیچ خطری نیست، رویت را به روی کسانی که دوست داری باز کن.

طالع بینی متولدین شهریور از دوشنبه ۱۹ مهر تا یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰

متولد شهریور در این هفته احساس قدرت بدنی زیاد و میل به رقابت دارد. لطفا این میل به رقابت را در کار، مسابقه‌ای ورزشی یا کار‌های بدنی صرف کن و آن را با خودت به رابطه عاطفی نبر که ضرر زیادی خواهد داشت. خودت را در این هفته سرگرم انواع مسابقه‌ها کن حالا یا با خودت مسابقه بده یا اگر می‌توانی یک گروه دوستی را برای این کار تشویق کن. انرژی و حرارت درونی باعث جذابیت بیشترت خواهد شد، اگر در رابطه هستی به نظر می‌رسد وقت خوبی است برای ترتیب دادن بک برنامه هیجان‌انگیز که مورد توافق دو طرف باشد اگر در رابطه نیستی، دیت کردن را در نظر داشته باش که جذابیت متولد شهریور در این هفته خیلی قابل مقاومت کردن نیست. ممکن است از نزدیکانت، دوستان یا خانواده، کسی نیاز به همدلی یا همراهی یا فقط شانه‌ای برای گریه‌کردن داشته باشد. او را دریاب. روز‌های سختی است و این کمک‌ها نیاز است. اگر تصمیم سختی در مورد روابط عاطفی داری که عقب انداخته‌ای، این هفته وقت خوبی است برای اینکه کار را یکسره کنی، پیشنهاد می‌کنم قبل از اعلام تصمیم با یک بزرگتر، ترجیحا یک زن بزرگتر، مشورت کنی.

طالع بینی متولدین مهر از دوشنبه ۱۹ مهر تا یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰

در ماه تولدت هستی و هارمونی و تعادل مهمان تو هستند. خوش‌شانسی، خوش‌بینی و انرژی مثبت در این هفته متولد مهر را تبدیل به ابرقهرمان می‌کند. احساس می‌کنی هر کاری بخواهی می‌توانی انجام بدهی که خیلی هم دور از واقعیت نیست، فقط احتیاط کن و قدم‌هایی بردار که در هفته‌های دیگر سال هم بتوانی ادامه بدهی. وقت خوبی است برای معاشرت، بخشنده باش و از چالش‌های کوچکی که در رابطه پیش می‌آید بگذر. در این هفته فرصت‌هایی برایت باز می‌شود که ممکن است در حوزه روابط شخصی باشد یا کار. تصمیم توست که بخواهی از این فرصت‌ها استفاده کنی یا نه؟ مدتی است افق آینده برایت مبهم است، نگران نباش همین‌طور که پیش بروی کم‌کم تصویر واضح‌تر خواهد شد. وقت خوبی است که تغییری در روتین‌های روزانه زندگی شخصی بدهی. غریزه‌ات را دنبال کن، گاهی تعقل و فکرکردن زیاد آدم را گیج می‌کند، به اندازه کافی فکر کرده‌ای دستت را روی قلبت بگذار و تصمیم بگیر.

طالع بینی متولدین آبان از دوشنبه ۱۹ مهر تا یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰

انرژی بالا، اعتماد به نفس و میل به دیده‌شدن این هفته با متولد آبان است. از مجموع این‌ها طوری استفاده کن که دیگران در اطراف تو احساس بد نداشته باشند، به‌طور خلاصه: اغراق نکن! وقت خیلی خوبی است برای پرداختن به کار‌های مورد علاقه، تمام کردن کار‌های نیمه‌تمام و شروع کردن پروژه‌های جدید. دیگران احساس می‌کنند جذاب‌تر شده‌ای و پیشنهاد‌های معاشرت خواهی داشت که حتما استقبال کن. می‌دانی که چه می‌خواهی و این هفته شانس خوبی داری تا به انچه می‌خواهی نزدیک شوی یا در مسیرش قرار بگیری. اگر در رابطه هستی، انرژی خوب و هیجان‌انگیزت، رابطه را گرم‌تر خواهد کرد اگر نیستی دیت کردن بسیار خوب پیش خواهد رفت پس اگر پیشنهادی هست که مدتی است معطل مانده، درنگ نکن. ممکن است در این هفته بحث پیش بیاید که احساس کنی حق افرادی دارد ضایع می‌شود، درنگ نکن و برای احقاق حق، بایست. همه ما وقت‌هایی به حمایت نیاز داریم.

طالع بینی متولدین آذر از دوشنبه ۱۹ مهر تا یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰

«هر سخن جایی و هر گفته زمانی دارد» لطفا این نصیحت را این هفته حتی یک لحظه هم از جلوی چشمت دور نکن. این هفته خوش بینی و پرانرژی، لذت ببر و انرژیت را صرف کار کن، صرف شروع کردن یک پروژه جدید یا حل کردن پروژه‌های نیمه‌تمام قبلی. مقاومت متولد آذر در برابر خواسته‌های دیگران خیلی کم است، اشکالی هم ندارد، کمک کردن به نزدیکان انرژیت را بیشتر هم خواهد کرد. این هفته وقت خوبی است که برای خودت برنامه‌ای طولانی مدت بریزی، برنامه‌ای هم برای رشد اقتصادی و هم رشد شخصیتی. خوش‌برخوردی و جذابیت درونی در این هفته باعث می‌شود تقریبا هر معاشرتی به خوبی پیش برود پس چه چیزی بهتر از قرار عاشقانه اگر در رابطه هستی و دیت کردن اگر دنبال رابطه می‌گردی البته به شرطی که نصیحت اول را فراموش نکنی. مدتی است به قرض کردن یا وام گرفتن فکر می‌کنی، این هفته وقت خوبی است برای انجام دادنش، خیلی بعید است جواب منفی بشنوی

طالع بینی متولدین دی از دوشنبه ۱۹ مهر تا یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰

این هفته منتظر باش که تلاش‌های قبلی به نتیجه می‌رسد و دستاورد‌ها کم‌کم خودش را نشان می‌دهد. متمرکز بر اهداف بلندمدت بمان، ولی تعادل را از دست نده. یعنی لازم نیست برای تمرکز بر اهداف یا پروژه‌های کاری، جنبه‌های دیگر زندگی را تعطیل کنی. ارتباطت این هفته با مردان بزرگ‌تر و با تجربه‌تر از خودت در کار بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود. راهنمایی‌هایی می‌گیری که بسیار مهم است پس خوب گوش بده و از ان‌ها استفاده کن. در قلبت احساس گرما و محبت می‌کنی، ریلکس باش و از دوستی دوستان یا از رابطه عاطفی خوبی که داری لذت ببر. احتمال زیادی دارد که در این هفته دوستی مهمی به حلقه دوستانت اضافه شود یا رابطه رومانتیک مهمی شروع شود. در هر بحثی که پیش می‌آید صداقت و صراحت داشته باش، نترس و نظرت را بگو، نتیجه بد نخواهد بود.

طالع بینی متولدین بهمن از دوشنبه ۱۹ مهر تا یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰

عمیقا احساس نیاز به رابطه انسانی داری، به خاطر آسیب‌پذیربودنت این نیاز را فقط با آدم‌های امن که از عشق واقعی‌شان به خودت مطمئنی پیش برآورده کن وگرنه زخم‌های بزرگی در انتظارت است. اگر در رابطه هستی، نیاز به تعهد و اطمینان بیشتری داری، از این نیاز نگذر و مطرح کن، اگر در رابطه نیستی، دنبال یک رابطه طولانی-مدت بگرد. رابطه‌های گذرا یا کوتاه مدت به تو آسیب زیادی خواهد زد. یک ارتباط استاد-شاگردی یا چیزی شبیه به آن کمکت خواهد کرد که این روز‌های سخت را بگذرانی. به عقل خودت و دریافتت از ماجرا‌ها اعتماد کن و پیچیدگی رابطه عاطفی که در آن هستی را حل کن، چون با گذشت زمان همه چیز پیچیده‌تر خواهد شد. اگر کسی را دوست داری وقت خوبی است که به او بگویی یا برای دیت دعوتش کنی. احتمال هم دارد کسی که مدتی است تو را زیر نظر دارد، از تو برای دیت دعوت کند. هر دو اتفاقات خوبی هستند و پیشنهاد می‌کنم با روی باز بپذیر.

طالع بینی متولدین اسفند از دوشنبه ۱۹ مهر تا یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰

این هفته نرم نرم، ولی پیوسته روی اهداف بلندمدت کار کن. مسئولیت‌های بیشتری قبول کن چه در محیط کار چه در خانواده یا میان دوستان. وقت خوبی است برای اینکه روی مهارت‌های رهبری خودت کار کنی که به زودی لازم خواهی داشت و این مسئولیت‌های بیشتر این اجازه را می‌دهد. راهنمایی‌هایی که از پدر، مدیر یا استادت می‌گیری، جدی بگیر و به کار ببر. در این هفته، تمرکز متولد اسفند بر روابط شخصی است: خانه، رابطه یا دوستان. از معمول خودت احساساتی‌تر هستی و وقت خوبی است برای حرف زدن از مسائلی در رابطه که در حالت عادی سخت هستند، چون در این روز‌ها تو با احساسات خودت راحت‌تری. اعتماد به نفس و البته خونسردی باعث می‌شود که بحث را به خوبی مدیریت کنی. ممکن است نیاز داشته باشی از ادم‌های امن و نزدیکت، اطمینان و محبت بیشتری دریافت کنی. چه اشکالی دارد؟ حتما این کار را بکن. همه ما زمانی به بالشی برای خوابیدن آرام نیاز داریم.

برچسب ها: طالع بینی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی