تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سوپر فرانکی گزینه مالکان نیوکاسل برای هدایت این باشگاه

مالکان جدید نیوکاسل یونایتد در نظر دارند که پس از جدایی استیو بروس، از فرانک لمپارد یا لوسین فاوره به عنوان سرمربی جدید استفاده کنند.

کد خبر: ۱۱۱۲۸۶
۱۱:۴۷ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

گزینه هدایت نیوکاسل

دیدارنیوز - مالکیت نیوکاسل در هفته گذشته و با مبلغ ۳۰۵ میلیون پوند به کنسرسیوم سعودی منتقل شد و بسیاری از منابع خبری باور دارند که استیو بروس روز‌های پایانی‌اش را روی نیمکت این تیم سپری کرده و به زودی سرمربی جدیدی هدایت آن‌ها را در دست خواهد گرفت.

تلگراف مدعی شده که مالکان جدید این باشگاه لیگ برتری در حال بررسی شرایط به کارگیری فرانک لمپارد، بازیکن و سرمربی سابق چلسی، و لوسین فاوره، سرمربی سابق بروسیا دورتموند، به عنوان دو گزینه اصلی هستند.

در این خبر آمده که انتظار می‌رود بروس در عرض ۴۸ ساعت آینده از کار برکنار شود و این در حالی است که نیوکاسل باید روز یکشنبه و پس از پایان وقفه دیدار‌های ملی در خانه میزبان تاتنهام باشد.

نیوکاسل در حال حاضر بدون کسب حتی یک پیروزی از هفت بازی ابتدایی‌اش در لیگ برتر در رده نوزدهم جدول قرار دارد. شکست ۱-۲ شنبه گذشته برابر ولوز به احتمال زیاد آخرین حضور بروس روی نیمکت این تیم بوده است.

با این حال آماندا استیولی، مدیر جدید باشگاه، به همراه مهرداد قدوس، همسرش، جلسه‌ای را در روز دوشنبه در زمین تمرین با بروس برگزار کردند که گفته می‌شود جلسه‌ای دوستانه و صمیمی بوده است.

لمپارد در ژانویه سال جاری میلادی (دی ماه سال گذشته) پس از کسب نتایج ضعیف از هدایت چلسی برکنار شد و از آن زمان تا به حال در هیچ تیمی حضور پیدا نکرده است. فاوره ۶۳ ساله نیز در پایان فصل گذشته توسط مدیران بروسیا دورتموند اخراج شد و گفته می‌شود که پیشنهاد هدایت کریستال پالاس را در این تابستان رد کرده است.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: نیوکاسل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی