تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

این مدافع جنجالی تا آخر سال در زندان است

بنجامین مندی مدافع فرانسوی منچسترسیتی که به دلیل تجاوز در زندان محبوس است، تا پایان سال جاری میلادی خبری از آزادی او نیست.

کد خبر: ۱۱۱۲۸۱
۱۱:۳۰ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

زندانی بودن مدافع منچستر سیتی

دیدارنیوز - بنجامین مندی در ۲۶ آگوست امسال به سه مورد آزار جنسی مربوط به حادثه‌ای در اکتبر ۲۰۲۰ و  یک مورد تجاوز جنسی به زنی در اوایل ژانویه امسال متهم شد و حالا حالا‌ها در زندان خواهد بود. امروز دادگاه بریتانیا حکم داد که بنجامین مندی، مدافع تیم فوتبال منچسترسیتی به اتهام جنایات جنسی که در بازداشت موقت به سر می‌برد، تا سال بعد در زندان خواهد ماند و قرار نیست این بازیکن با قید وثیقه آزاد شود.

وکیل مدافعان بنجامین مندی از دادگاه خواسته بودند که برای این بازیکن رای آزادی مشروط صادر کند، اما به دلیل اهمیت جنایاتی که مندی به انجام آن متهم است، این خواسته رد شد. محاکمه نهایی پرونده آزار جنسی این بازیکن در سال آینده برگزار خواهد شد.

بنجامین پس از متهم شدن به آزار جنسی به چهار زن، بازدداشت شده و مدتی است در زندان به سر می‌برد. از جلسه دادگاه آخر بود که قاضی پاتریک تامپسون دیگر اجازه حضور رسانه‌ها در جلسه را نداد، اما نتیجه درخواست وثیقه پس از جلسه توسط مقام دادگاه اعلام شده است.

این سومین قرار وثیقه‌ای بود که برای مندی انجام شده و بی نتیجه ماند. حتی قرارداد این بازیکن با منچسترسیتی نیز معلق شده و هواداران نمی‌توانند پیراهن‌هایی با نام و شماره این بازیکن از سایت رسمی باشکاه بخرند.

مندی که در سال ۲۰۱۷ از موناکو به سیتی پیوست، هفته‌ای حدود ۱۰۰ هزار پوند درآمد دارد. از زمان این انتقال و با وجود تنها ۵۰ بازی برای سیتی، مندی سه قهرمانی لیگ برتر، دو جام حذفی و یک جام خیریه را تجربه کرده است. تاریخ محاکمه نهایی از سوی دادگاه ۲۴ ژانویه ۲۰۲۲ تعیین شده است.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: منچسترسیتی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی