تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دل مغانلو با پرسپولیس نبود!

شاه‌محمدی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره مغانلو اعلام کرد شهریار مغانلو در اینستاگرام هم مطلبی علیه هواداران پرسپولیس نوشت که مشخص شد دلیل جدایی فقط پول بوده و دلش با پرسپولیس نبود.

کد خبر: ۱۱۱۲۴۲
۰۹:۱۳ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

پرسپولیس مغانلو

دیدارنیوز - شنبه ۲۴ مهرماه دربی باشگاهی آسیا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان قاره در کشور عربستان و بین دو تیم الهلال و پرسپولیس برگزار می‌شود. در همین ارتباط شنیدن تازه‌ترین صحبت‌های جمشید شاه‌محمدی در گفت‌وگو با خبرورزشی خالی از لطف نیست.

در آستانه بازی حساس پرسپولیس با الهلال عربستان می‌خواستیم نقطه نظر شما را بپرسیم؟
بازی بسیار سختی پیش روی هر دو تیم است. پرسپولیس و الهلال بهترین تیم‌های باشگاهی در غرب آسیا هستند و از طرفی همیشه دیدار تیم‌های عربستانی و ایرانی حساس و نفسگیر بوده است. شک ندارم این بار هم شاهد یک رقابت سنگین و غیرقابل پیش بینی خواهیم بود. امیدوارم دو تیم در یک رقابت برابر بازی کنند.

یعنی چی؟
من شنیدم سر صدور ویزای عربستان هم مشکلاتی درست کرده اند و متأسفانه تیم‌های عربستانی جنگ روانی را زودتر شروع می‌کنند. همیشه قبل و حین مسابقات روی اعصاب بازیکنان و تیم‌های ایرانی رژه می‌روند و امیدوارم بزرگترها و دست اندرکاران پرسپولیس مراقب این کارها و اقدامات غیر حرفه ای و ناجوانمردانه باشند.

یکی از مشکلات پرسپولیس به گواه کارشناسان این است که لیگ برتر ما برخلاف عربستان هنوز شروع نشده و بازیکنان در کوران مسابقات قرار ندارند؟
بله، متأسفانه به نظر می‌رسد برنامه ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا به گونه ای است که به ضرر تیم‌های غرب قاره به ویژه باشگاه‌های ایرانی است. شما می‌بینید در تیم ملی هم اسکوچیچ مجبور است بیشتر از لژیونرها استفاده کند که در کوران مسابقات قرار دارند.

پرسپولیسی‌ها چند بازی دوستانه برگزار کردند؟
من فکر می‌کنم بازی با سپاهان اصفهان خیلی می‌تواند به یحیی گل محمدی و پرسپولیس کمک کند. یحیی گل محمدی در این بازی به نوعی الهلال را شبیه سازی کرد چون سپاهان هم تیم پرمهره و خوبی است. پیروزی در این دیدار دوستانه هم می‌تواند بر روحیه بازیکنان تأثیر مثبت داشته باشد.

یکی از بازیکنان جدید سپاهان که در دیدار تدارکاتی هم جلوی پرسپولیس بازی کرد، شهریار مغانلو بود. به نظر شما جدایی او از پرسپولیس به تیم گل محمدی لطمه نمی‌زند؟
من فکر می‌کنم شهریار مغانلو بیشتر لطمه می‌خورد. او بعدها قدر و ارزش پیراهن پرافتخار و قرمز رنگ پرسپولیس را خواهد دانست. این بازیکن به پرسپولیس مدیون است و ...

ولی او با باشگاه سانتاکلارا قرارداد داشت و سپاهانی‌ها توانستند نظر مثبت باشگاه پرتغالی را جلب کنند؟
بله ولی همه چیز پول نیست. شهریار مغانلو در اینستاگرام هم مطلبی علیه هواداران پرسپولیس نوشت که مشخص شد دلیل جدایی فقط پول بوده است وگرنه هیچ باشگاهی بازیکنی را نمی‌تواند وادار به رفتن به یک تیم خاص کند.

یعنی دلش با پرسپولیس نبود؟
به نظرم نبود! البته مهم نیست چون پرسپولیس مهاجمان خوبی مثل مهدی عبدی، عیسی آل کثیر، حامد پاکدل و حتی وحید امیری و امید عالیشاه را دارد که می‌توانند به خط حمله این تیم کمک کنند.

به عنوان سئوال آخر نتیجه دیدار الهلال و پرسپولیس را چگونه پیش بینی می‌کنید؟
با اختلاف یکی دو گل می‌بریم.

چه کسانی گل می‌زنند؟
انشالله مهدی عبدی و عیسی آل کثیر!

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی