تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

دیدار دوستانه استقلال با یک تیم ملی!

در فاصله چند روز تا اغاز دور جدید لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال استقلال و تیم ملی دانشجویان روز پنجشنبه یک بازی تدارکاتی برگزار خواهند کرد.

کد خبر: ۱۱۱۲۳۴
۲۲:۴۵ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

دیدار دوستانه استقلال

دیدارنیوز: انجام بازی دوستانه در پیش فصل لیگ یک سنت قدیمی است و این روز‌ها بازی‌های تدارکاتی متعددی در حال برگزاری است. با توجه به تعویق یک روزه بازی استقلال و هوادار از هفته اول مسابقات لیگ برتر و توافق فرهاد مجیدی و فرشاد کرمی سرمربی تیم‌ملی دانشجویان، دیدار تیم‌های استقلال و تیم ملی دانشجویان ساعت ۱۴:۰۰ روز پنجشنبه در استادیوم صنایع دفاع برگزار خواهد شد.

تیم ملی دانشجویان که از روز گذشته اردوی خود را آغاز کرده، آماده مسابقات مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های دانشجویان آسیا می‌شود.

نبرد محمد اوسانی که در دو بازی گذشته برای تیم ملی دانشجویان ٧ گل برابر استقلال به ثمر رساند و مدافعان استقلال دیدنی خواهد بود. گفتنی است فرشاد کرمی با هماهنگی مربیان لیگ برتری و لیگ یک، بازیکنانش را به این اردو فراخوانده است.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی