تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

مهاجم گلزن ایتالیا رایگان جدا می‌شوئد!

آندره آ بلوتی قراردادش را با تورینو تمدید نخواهد کرد تا این باشگاه، ارزشمندترین سرمایه انسانی حال حاضر خود را رایگان از دست بدهد

کد خبر: ۱۱۱۲۲۱
۱۸:۳۰ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

مهاجم گلزن ایتالیا

دیدارنیوز - به احتمال فراوان آندره آ بلوتی، ارزشمندترین بازیکن تورینو در تابستان این تیم را ترک می‌کند، بدون این که پولی به این باشگاه برسد.  

در فصل ۱۷-۲۰۱۶ بود که نام آندره آ بلوتی با یک درخشش مقطعی به عنوان پدیده جدید فوتبالِ کم ستاره آن روز‌های ایتالیا مطرح شد و حتی رئال مادرید هم برای جذب او پرس و جو کرد. بلوتی که در زمستان ۲۰۱۶ در اوج فوتبالش بود،  تا سال ۲۰۲۲ با تورینو تمدید کرد و یک بند فسخ ۱۰۰ میلیون یورویی در قراردادش درج شد. باشگاه تورینو از داشتن این پدیده ایتالیایی خوشحال بود و اوربانو کایرو، رییس این باشگاه به مشتریان بلوتی از جمله رئال مادرید اعلام کرد مهاجم گلزن تیمش را با رقمی کم‌تر از رقم فسخ یعنی صد میلیون یورو نمی‌فروشد.

شاید در ابتدا این حرف، یک بلوف به نظر می‌رسید، اما او روی این موضعش ایستادگی کرد. با گذر زمان، بلوتی با وجود این که بار رهبری و گلزنی تورینو را به دوش می‌کشید،  نتوانست عملکردی در سطح کلاس جهانی ارائه دهد. علاوه بر این، بلوتی در تیم ملی ایتالیا که در سال‌های اخیر همواره از مشکل نداشتن مهاجم ششدانگ رنج برده و می‌برد، نتوانست به مهره‌ای تعیین کننده تبدیل شود. همه این‌ها باعث شد مشتریان، دیگر علاقه چندانی نسبت به جذب این مهاجم ایتالیایی نشان ندهند. پس از یورو ۲۰۲۰، تیم‌های اینتر و زنیت نسبت به جذب این مهاجم ۲۷ ساله علاقه نشان دادند، اما هیچ پیشرفتی در مذاکرات با تورینو حاصل نشد تا حالا این باشگاه در خطر از دست دادن رایگان بلوتی قرار گیرد.

قرارداد بلوتی در پایان فصل جاری با تورینو تمام می‌شود و حالا او فهمیده که تمدید قرارداد با تیم سطح متوسط سری آ، تصمیم درستی نبود.  به همین علت این مهاجم تیم ملی ایتالیا قصد تمدید قرارداد با تورینو را ندارد و این را علنا به اطلاع اوربانو کایرو، رییس تورینو رسانده است. فابریتزیو رومانو مدعی شده بلوتی پیشنهاد تمدید قرارداد تورینو را رسما رد کرده تا در تابستان به صورت رایگان از این تیم جدا شود.

نشریات ایتالیایی از جمله توتو اسپورت و کوریره دلو اسپورت طی روز‌های اخیر روی این مسئله مانور داده اند و مدعی شده اند تیم‌های اینتر و میلان در تابستان آینده برای جذب رایگان او رقابت خواهند کرد. می‌توان گفت اوربانو کایرو، رییس تورینو در قبال بلوتی، قربانی طمع خود شد. او می‌توانست ستاره تیمش را با رقمی معقول به فروش برساند و تیمش را با پول فروش او، تقویت کند، اما با وجود حفظ بلوتی، تورینو در فصول اخیر کار سختی برای بقا در سری آ داشته است. طی ماه‌های اخیر این مهاجم که به زودی ۲۸ ساله می‌شود، به علت مصدومیت دور از میادین بوده، اما تیم ایوان یوریچ چندان غیبتش را حس نکرده است چرا که آنتونیو سانابریا و مارکو پیاتسا توانسته اند به خوبی بار خط حمله گراناتا را در غیاب بلوتی به دوش بکشند.  

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی