تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رقیب حسن یزدانی در آمریکا آبمیوه فروش است!

تیلور در استیت کالج پنسیلوانیا آمریکا زندگی می‌کند و همراه همسرش، یک آبمیوه فروشی دارد. به گفته افرادی که به آبمیوه فروشی تیلور و همسرش رفته اند، آن‌ها هر روز صبح حوالی ساعت ۹ مغازه را باز کرده و معمولا تا دو شب در آن کار می‌کنند.

کد خبر: ۱۱۱۲۱۲
۱۵:۳۷ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

آبمیوه فروشی رقیب حسن یزدانی

دیدارنیوز - شکست دیوید تیلور طی سال های گذشته یکی از طلسم های کشتی ایران بود، هر بار که حسن یزدانی با او بازی می کرد، به برد نزدیک تر می شد ولی حتی در المپیک هم تیلور، یزدانی را برد تا طلسمش باقی بماند. با این حال در مسابقات جهانی امسال همه چیز فرق کرد، این بار تیلور مقابل حسن مغلوب شد تا طلسمش شکسته شود.پ

اغراق نیست اگر بگوییم دیوید تیلور بعد از جردن باروز که به شدت در ایران محبوب است، مشهورترین کشتی گیر آمریکایی برای ایرانیان است. همه ما تیلور را یک کشتی گیر قدرتمند می دانیم ولی جالب است بدانید تیلور در زندگی روزمره اش شرایط متفاوتی را پشت سر می گذارد؛ جادوگر آمریکایی، در دنیای ورزش، یک قهرمان کشتی که سابقه کسب مدال طلای المپیک و جهانی دارد، محسوب می شود ولی خارج از دایره ورزش یک زندگی عادی دارد.

تیلور در استیت کالج پنسیلوانیا آمریکا زندگی می کند و همراه همسرش، یک آبمیوه فروشی دارد. به گفته افرادی که به آبمیوه فروشی تیلور و همسرش رفته اند، آن ها هر روز صبح حوالی ساعت 9 مغازه را باز کرده و معمولا تا دو شب در آن کار می کنند.

نخستین بار این موضوع از سوی بهزاد ریاضی، کارتونیست و معمار ایرانی که در آمریکا زندگی می کند ،مطرح شد و نصرتی، یکی از کاربران توییتری نیز این موضوع را بازتاب داد. به گفته ریاضی که در عکس پایین کنار دیوید تیلور ایستاده، تیلور به شدت از کاری که می کند لذت می برد و علاوه بر آن رفتار بسیار خوب و مهربانانه ای با مشتریان دارد و البته فردی خجالتی است.

حتی گفته می شود تیلور اسموتی های فوق العاده خوشمزه ای دارد و وقتی کسی از آن ها تعریف می کند، او به وجد می آید و ذوق زده می شود.

به هرحال برای آن هایی که کشتی را به صورت حرفه ای دنبال می کنند، جالب است بدانند قهرمان آمریکایی که طی سال های گذشته شکستش برای حسن یزدانی تبدیل به یک طلسم شده بود، بیرون از زمین مسابقه فردی آرام است که بی سر و صدا در کافه اش فعالیت می کند و از آن لذت می برد. زندگی برای تیلور فقط روی تشک کشتی خلاصه نمی شود، او حرفه اش را هم به اندازه کشتی دوست دارد. هرچند در ساعت های تمرین کافه را به همسرش می سپارد و به ورزش حرفه ای می پردازد اما خارج از آن، در کافه آب میوه فروشی خود به کار مشغول است.

اگر مسیرتان به پنسیلوانیا خورد، حتما سری به کافه تیلور بزنید و اسموتی های میوه او را آزمایش کنید... سلام حسن یزدانی را هم به او برسانید! خارج از شوخی، این جنبه زندگی غیر ورزشی تیلور هم جالب است که تمام زندگی و آینده خود را در کشتی خلاصه نکرده و به یک حرفه مشغول شده است

منبع: طرفداری
برچسب ها: حسن یزدانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
1
1
دیوید تیلور
سورنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
1
10
درکشورمامتاسفانه کسی که ورزشکاره برای نیل به مادیات روبه شوراشدن وگرفتن پست ومنصب می آره یاتوقع داره بعدازبازگشت ازمسابقات دولت چندین میلیاردپول وخانه وماشین بهشون بده هرکی هم بهش کمتربرسه می ره یه کشوردیگه بعدش هم پشیمون می شه
محمد مهدی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
1
چه عجیب!
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
0
تیلور باعث شد حسن ما به افتخار است زیادی دست پیدا کنه
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی