تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

فرانسو‌ی‌ها هم‌نظر با اسپانیا، گل امباپه آفساید بود

حتی در فرانسه اکثریت معتقدند گل کلیان امباپه به اسپانیا در شرایط آفساید به ثمر رسیده و اعتقاد دارند که داور باید گل دوم بازی را مردود می‌کرد.

کد خبر: ۱۱۱۲۱۰
۱۵:۳۰ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

گل آفساید امباپه

دیدارنیوز - تیم ملی فرانسه شب گذشته در یک بازی جذاب توانست ۲-۱ بر اسپانیا پیروز شده و قهرمان لیگ ملت‌های اروپا شود. در این بازی ابتدا اسپانیا بود که با گل میکل اویارزابال پیش افتاد، ولی کریم بنزما حیلی زود کار را به تساوی کشاند و در ادامه کیلیان امباپه نیز حساب کار را ۲-۱ کرد.

در صحنه گل امباپه، او آشکارا در موقعیت آفساید قرار داشت، ولی داور و وی‌ای آر گل را پذیرفتند چرا که توپ قبل از رسیدن به او توسط اریک گارسیا لمس شده بود و طبق قوانین جدید، این گل نمی‌تواند آفساید باشد.

اسپانیایی‌ها شدیدا به این تصمیم معترض بودند و معتقدند اریک گارسیا تاثیری روی منحرف شدن توپ نداشته و جالب اینکه در فرانسه نیز اکثریت معتقدند گل امباپه آفساید بوده و حق اسپانیا ضایع شده است.

نشریه اکیپ در وبسایت خود از خوانندگان خواسته بود تا در مورد گل امباپه نظر بدهند و ۴۶ درصد به آفساید بودن گل رای دادند. ۳۶ درصد معتقد بودند گل درست بوده و ۲۳ درصد اعتقاد داشتند که صحنه چندان واضح نبوده است.

برونو درین داور بازنشسته فرانسوی نیز در مورد این صحنه به اکیپ گفت: «تنها در حرکت آهسته مشخص می‌شود که اریک گارسیا روی توپ تاثیر گذاشته و در نگاه اول چنین به نظر نمی‌رسد. اینجا تضاد تفسیر داریم و برخی معتقدند برخورد توپ به او تصادفی و بدون اختیار بوده و برخی خلاف این عقیده را دارند. شاید قانون بگوید گل درست بوده، ولی این بر خلاف روح فوتبال است.»

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی