تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سوارز: هیچ رفاقتی با مسی ندارم!

سوارز که هم اکنون در اتلتیکو مادرید توپ می‌زند، در مورد مسی گفت: «با لئو در میدان مسابقه و به عنوان رقیب، رفاقتی ندارم.

کد خبر: ۱۱۱۱۸۷
۱۳:۵۱ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

سوارز درباره مسی

دیدارنیوز - آرژانتین بامداد فردا از دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ میزبان اروگوئه است. این بازی از حیث رویارویی لوئیس سوارز و لئو مسی نیز در نوع خود جذاب خواهد بود.

سوارز پیش از مسابقه تیم ملی کشورش مقابل آرژانتین و رویارویی با کاپیتان سرشناس تیم حریف که ۶ فصل با او در نوکمپ هم تیمی بوده، در نشستی خبری شرکت کرد.

سوارز که هم اکنون در اتلتیکو مادرید توپ می‌زند، در مورد مسی گفت: «با لئو در میدان مسابقه و به عنوان رقیب، رفاقتی ندارم. واضح است که ملاقات دوباره با او همیشه زیباست و خاص؛ اما درون زمین مسابقه، من بر این باور دارم که رفاقت، معنایی ندارد.»

لوئیس سوارز در رابطه با حضور در جمع نامزد‌های برترین‌های توپ طلا گفت: «به عنوان یک اروگوئه‌ای باید بگویم که مردم اروگوئه باید افتخار کنند که یکی از آن‌ها با توجه به سنی که دارد، هنوز در بالاترین سطح بازی می‌کند و بین برترین‌ها قرار می‌گیرد. به شخصه این مساله برایم افتخار بزرگی است،  اما قرار نیست تلاشم را متوقف کنم. به جنگیدن ادامه می‌دهم تا در اوج باشم. حضور در اتلتیکو مادرید این فرصت را به من داد تا در میان برترین‌های دنیای فوتبال قرار بگیرم.»

منبع: ورزش 3
برچسب ها: لوئیز سوارز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی