تیتر امروز

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.

پیدا شدن ویروس کرونا در گوشت و میوه‌های وارداتی در چین

مقامات بهداشت محلی منطقه «شیچنگ» امروز (یکشنبه) اعلام کردند که پکن نتیجه آزمایش ویروس کرونا در نمونه‌های مخلوط گوشت و میوه وارداتی در یک فروشگاه در این منطقه را مثبت، اما ضعیف گزارش کرده است.

کد خبر: ۱۱۱۱۶۴
۱۲:۳۱ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

 گوشت و میوه‌های وارداتی آلوده به کرونا

دیدارنیوز ـ به نقل از وب‌سایت روزنامه چینی گلوبال‌تایمز، واکنش اضطراری به این موضوع بلافاصله آغاز شد و همه پرسنل مربوطه و نمونه‌های محیطی مورد آزمایش قرار گرفت که نتایج همه آن‌ها منفی بود.

این نمونه‌ها شامل یک تکه گوشت، میوه اژدها، پرتقال و کیوی است که همه آن‌ها از خارج از چین وارد شده‌اند.

مقامات بهداشت منطقه، بلافاصله واکنش اضطراری نسبت به این موضوع را آغاز کردند و در این راستا بررسی آزمایشگاهی، بررسی اپیدمیولوژیک، نمونه‌برداری و آزمایش اقلام مربوطه و محیط، کنترل پرسنل و ضد عفونی محیط انجام گرفت.

پس از آن، دسته‌های متعددی از نمونه‌های میوه و گوشت و نمونه‌هایی از محیط فروشگاه و پرسنل مربوطه جمع‌آوری شد که نتایج آزمایش کرونای همه آن‌ها منفی بوده است.

در اطلاعیه صادر شده در این خصوص آمده است که محصولات گوشت مورد بحث که تاکنون فروخته نشده، از قفسه‌ها خارج و فروشگاه به صورت موقت تعطیل شده است.

کارشناسان معتقدند که خطر شیوع بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ از طریق محصولات نسبتا کم است.

در همین حال، مرکز پیشگیری و کنترل بیماری شیچنگ از همه ساکنینی که میوه‌های مورد نظر را خریداری کرده‌اند خواسته است تا در اسرع وقت به مسئولان بهداشت منطقه مراجعه کنند.

برچسب ها: چین کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی