تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مدافع تنومند استقلال همچنان در انتظار اولین بازی تیم ملی!

مدافع بلندقامت استقلال در اردوی ملی همچنان چشم‌انتظار اعتماد سرمربی تیم ملی است تا بتواند در ترکیب فرصت بازی به دست آورد.

کد خبر: ۱۱۱۱۴۲
۱۱:۰۶ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

تیم ملی فوتبال ایران

دیدارنیوز - سیاوش یزدانی با عملکرد کم‌نوسان و موفق در خط دفاعی استقلال در فصل گذشته توانست نظر دراگان اسکوچیچ را جلب کند و پس از آن‌که نخستین‌بار توسط مارک ویلموتس به اردوی ملی فراخوانده شده بود، حالا در اردوهای گذشته تیم ملی با حضور اسکوچیچ پای ثابت اردو بوده اما با این‌حال نتوانسته در ترکیب تیم ملی فرصت بازی به دست آورد و همچنان بازی ملی در کارنامه او دیده نمی‌شود.

شاید اگر داور استرالیایی تصمیم خود را در بازی با امارات وتو نمی‌کرد و خلیل‌زاده از ترکیب تیم ملی اخراج می‌شد، سیاوش یزدانی به عنوان یکی از آلترناتیوهای شجاع در تیم ملی می‌توانست امیدوار به اولین بازی خود باشد اما درخشش زوج خلیل‌زاده-کنعانی‌زادگان باعث شده تا همچنان این مدافع مشهدی از روی نیمکت نظاره‌گر عملکرد همبازیان خود باشد و فرصت بازی در تیم ملی را به دست نیاورد.

با این‌حال یزدانی همچنان مصمم و جدی در تمرینات تیم ملی حاضر بوده و امیدوار به آن است تا بتواند سرانجام طلسم بازی نکردن برای تیم ملی را بشکند و برای نخستین‌بار تجربه حضور در ترکیب تیم ملی را به دست آورد.

سیاوش یزدانی در کنار بازیکنانی چون سیدمجید حسینی به عنوان ذخیره‌های آماده خط دفاعی تیم ملی، در اختیار اسکوچیچ هستند و باید دید این بازیکنان چه زمانی فرصت پیدا خواهند کرد در ترکیب ملی به میدان بروند و جای خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان را بگیرند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی