تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کاهش شدید مبتلایان به کرونا در ژاپن

گزارش‌ها حاکی است، تعداد مبتلایان به کرونا در ژاپن به پایین‌ترین حد خود طی یک سال گذشته رسیده است به طوری که در شبانه روز گذشته تنها ۷۷۷ مبتلا شناسایی شده اند. این در حالی است که این رقم طی ماه اوت یعنی در اوج شیوع کرونا به ۲۵ هزار نفر در روز رسیده بود.

کد خبر: ۱۱۱۱۲۶
۱۰:۰۳ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

تعداد مبتلایان به کرونا در ژاپن

دیدارنیوز ـ به گزارش کیودو، تعداد مبتلایان به کرونا در توکیو هم به ۶۰ نفر در روز رسیده که کمترین تعداد در سال جاری است. این رقم ۱۰۱ نفر کمتر از یکشنبه هفته قبل و ۲۲ نفر کمتر از روز شنبه و پایین‌ترین تعداد روزانه مبتلایان در سال جاری است.

مقامات توکیو می‌گویند که تعداد مبتلایان بد حال ۶۷ نفر است که از تعداد بیماران بد حال روز شنبه یک نفر کمتر شده است.

تاکه دا کازوهیرو استاد دانشگاه توهو در این مورد به کیودو گفته است: «در حالی که تلاش می‌کنیم تعداد مبتلایان را در سطح فعلی نگه داریم، فعالیت‌های اقتصادی باید تدریجا و با احتیاط افزایش یابد. باید سعی کنیم توازن درستی ایجاد شود.»

اکنون که وضعیت اضطراری لغو شده، حس بازگشت به عادی شدن امور ملموس‌تر شده و باعث شده است که در روز‌های شنبه و یکشنبه، افراد بیشتری به گشت و گذار بروند.

یک مسابقه دوچرخه سواری در شهر اوئیتا در جنوب غرب ژاپن تماشاچیان زیادی را به خود جلب کرد. از تماشاچیان خواسته می‌شد که گواهی واکسیناسیون کامل کرونا یا نتیجه منفی آزمایش ابتلا به کرونا را ارائه کنند.

روز شنبه، باغ وحشی در توکیو پذیرش حداکثر ۶۵۰۰ بازدید کننده در روز را آغاز کرد که سه برابر تعداد مجاز قبلی بازدید کنندگان است.

افزایش شمار افراد واکسینه شده در برابر کرونا در کنار بکارگیری تدابیر بهداشتی از مهمترین دلایل کاهش شمار مبتلایان به کرونا در ژاپن است.

منبع: ایرنا
برچسب ها: آمار کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی