تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

چرا بازی تیم ملی با کره جنوبی بدون تماشاگر شد؟!

پس از آنکه روز گذشته مشخص شد بازی تیم ملی با کره جنوبی در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بدون تماشاگر است علت آن مشخص شد.

کد خبر: ۱۱۱۱۰۳
۰۸:۴۲ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

بازی ایران با کره جنوبی

دیدارنیوز - در مورد این قضیه ابهامات زیادی وجود دارد و شنیده می شود فدراسیون باید از قبل اقداماتی انجام می‌داد که گویا انجام نداده است. ای کاش مسئولان فدراسیون فوتبال در این مورد شفاف سازی کرده و به مردم توضیح می دادند که دلیل اصلی تصمیم فیفا برای برگزاری بازی ایران و کره جنوبی بدون حضور تماشاگر چیست؟

به هر حال این حق طبیعی فوتبال ایران است که از مزیت میزبانی استفاده کند همان طور که امارات از مزیت میزبانی خود مقابل ایران استفاده کرد و همان طور که الهلال میزبان پرسپولیس است و مسلماً از این مسئله نهایت استفاده را خواهد برد.

اما واقعا معلوم نیست چرا تیم ملی ایران باید در مهمترین بازی خود در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی بدون حضور حتی هزار تماشاگر به مصاف مهمترین رقیب خود برود آن هم در روزهایی که شاهد کاهش شیوع کرونا هستیم و خوشبختانه آمار مرگ و میر تا حد ملموسی پایین آمده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی