تیتر امروز

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...

بازی ایران و کره جنوبی بدون تماشاگر برگزار می‌شود

سرانجام و پس از کش و قوس‌های فراوان به صورت رسمی اعلام شد که بازی ایران و کره جنوبی روز سه شنبه ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی تهران بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۱۰۹۵
۱۷:۴۲ - ۱۸ مهر ۱۴۰۰

بازی ایران و کره جنوبی بدون تماشاگر برگزار می‌شود

دیدارنیوز: مسابقه تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از ساعت ۱۷ روز سه شنبه در مرحله سوم انتخابی جام جهانی قطر در ورزشگاه آزادی با هم دیدار می‌کنند.

فدراسیون فوتبال ایران از مدت‌ها پیش اعلام کرده بود که قصد دارد این بازی را با حضور ۷ تا ۱۰ هزار تماشاگر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کند، اما در نهایت این امر میسر نشد و بازی بدون حضور تماشاگر انجام خواهد شد.

حسن کامرانی فر سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال روز گذشته گفته بود که این فدراسیون در زمان مقرر و حتی زودتر نامه خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا برای گرفتن مجوز حضور تماشاگران ارسال کرده بود و مشکلی از بابت فدراسیون وجود نداشته است.

کامرانی فر روز گذشته در واکنش به انتشار خبر‌های عدم حضور تماشاگران در بازی روز سه شنبه گفته بود که فیفا امروز (یکشنبه) جواب قطعی خود را اعلام خواهد کرد.

فدراسیون فوتبال پیش از این هم اعلام کرده بود استفاده از کمک داور ویدئویی (VAR) هم در این مسابقه مقدور نیست و VAR به صورت آفلاین در بازی با کره جنوبی استفاده می‌شود. در واقع امکان بازبینی صحنه‌ها و تغییر رای داور در موارد مشکوک وجود ندارد.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی