تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

راه‌اندازی سامانه ثبت اعتراضات اینترنت رایگان دانشجویی

سامانه ثبت اعتراض برای اینترنت رایگان دانشجویی راه‌اندازی شد و دانشجویان ورودی جدید نیز می‌توانند اعتراض خود را در این سامانه ثبت کنند.

کد خبر: ۱۱۱۰۰۲
۱۰:۰۶ - ۱۸ مهر ۱۴۰۰

سامانه اینترنتی ثبت اعتراضات دانشجویی

دیدارنیوز ـ شورای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت اعلام کرد؛ سامانه "ثبت اعتراض برای دریافت اینترنت رایگان دانشجویی" به آدرس https://ictgifts.ir/UniversityStudents/Complain در دسترس است و دانشجویان جدیدالورود دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پزشکی نیز می‌توانند اعتراض خود رادر این سامانه ثبت کنند.


بیشتر بخوانید:کارت دیجیتال؛ تنها مدرک معتبر واکسیناسیون کرونا در ایران


براین اساس، در صورتی که اطلاعات کد ملی دانشجویان در سامانه "ثبت اعتراض برای دریافت اینترنت رایگان دانشجویی" ثبت نشده است، دانشجویان می‌توانند جهت پیگیری موضوع اطلاعات تکمیلی خود را در لینک این سامانه وارد کرده تا جهت بررسی و اخذ تاییدیه، به نهاد متولی ارسال شود.

نکته قابل توجه اینکه امکان ثبت اعتراض برای دانشجویان در سامانه " اعتراض برای دریافت اینترنت رایگان دانشجویی" صرفا یک‌بار وجود دارد.

اگر کد ملی دانشجویان جدیدالورد دانشگاه‌ها در سامانه " اعتراض برای دریافت اینترنت رایگان دانشجویی" ثبت نشده است و این دسته از دانشجویان امکان ثبت‌نام اینترنت را ندارند، می‌توانند درخواست اعتراض خود را در سامانه مذکور ثبت کنند.

برچسب ها: اینترنت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی