تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

برهانی: مجیدی با این مدیرعامل استقلال راهی جز قهرمانی ندارد!

مهاجم پیشین تیم استقلال می‌گوید با هماهنگی که میان فرهاد مجیدی و مدیرعامل استقلال وجود دارد حالا دیگر او راهی جز قهرمان کردن اسقلال ندارد.

کد خبر: ۱۱۰۹۲۹
۱۳:۲۴ - ۱۷ مهر ۱۴۰۰

آرش برهانی استقلال

دیدارنیوز - آرش برهانی پیشکسوت استقلال ابراز امیدواری می‌کند با توجه به سوابق مصطفی آجورلو در فوتبال ایران او بتواند با بررسی و شناخت از مشکلاتی که در این باشگاه موجود است، ثبات موفقی را در دوران حضورش ایجاد کند:

تصمیماتی که آجورلو در بدو ورودش به استقلال به صورت فوری گرفت، ناشی از مطالعه او در خصوص شرایط تیم و شناخت خوبی بود که از وضعیت موجود داشت. مدیرعامل جدید می‌دانست برای بازگشت آرامش نسبی باید تصمیماتی در راستای آرامش خاطر مجیدی بگیرد و خیلی فوری این اقدامات را انجام داد. با حمایتی که آجورلو از مجیدی انجام داد و تصمیماتی گرفت که موجب رضایت خاطر او شد، چاره‌ای جز کسب بهترین نتایج را برای مجیدی نگذاشت.

 


بیشتر بخوانید: عصبانیت جنجالی شدید گل‌محمدی از دست اسکوچیچ!


 

مجیدی در مقاطع قبلی که سرمربی استقلال می‌شد گلایه‌اش از این بود که تیم را خودش نبسته است. حالا او تیم را خودش بسته و ظاهراً هماهنگی خوبی هم بین او و مدیرعامل وجود دارد تا جایی که اولین تصمیمات مدیرعامل همگی مطابق میل او باشد؛ پس مجیدی این تیم را قهرمان کند تا هواداران هم از عملکرد او رضایت کامل داشته باشند.

اقدام آجورلو در حمایت از سرمربی و تمدید ۳ ساله قرارداد مجیدی بسیار سیاستمدارانه و متفکرانه بود. همانطور که می‌دانید موفقیت یا عدم موفقیت یک سرمربی بستگی به همت، درایت و کاردانی او دارد و حمایت‌های مدیریتی که در تمام دنیا معمول است، به بینش بالا و تجربه مدیریتی مدیران معطوف می‌شود.

آجرلو کارنامه مدیریتی خوبی در رزومه خود دارد. استقلال به دنبال یک آدم دلسوز است؛ آجرلو هم این موضوع را درک می‌کند که ۳۰ میلیون هوادار به دنبال نتیجه تیمشان هستند. از حالا نمی‌توان گفت او موفق عمل می‌کند یا نه، مدیرعامل به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد و نیاز به کمک وزارت ورزش دارد. اگر آجرلو با عزم و اراده و انگیزه باشد اتفاق‌های خوبی رخ می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی