تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بیش از نیمی از مخاطبان شبکه شاد از آن ناراضی‌اند

همزمان با بازگشایی مدارس، نتایج یک افکارسنجی آنلاین نشان می‌دهد بسیاری از پاسخگویان شرکت کننده در این افکارسنجی خواستار رفع مشکلات سیستم آموزشی آنلاین و تقویت آن برای برقراری ارتباط آسان‌تر دانش‌آموزان با آن در دوران کرونا شده‌اند.

کد خبر: ۱۱۰۹۲۸
۱۳:۱۹ - ۱۷ مهر ۱۴۰۰

نارضایتی مخاطبان شبکه شاد از آن

دیدارنیوز ـ پس از شیوع کووید ۱۹ و غیر حضوری شدن مدارس، نرم افزار شاد به عنوان بستر آموزشی کلاس‌های آنلاین از سوی وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شد تا دانش آموزان و معلمان بتوانند در بستری امن و یکپارچه با هم در ارتباط باشند.

این برنامه به دلیل ابتدای راه بودن، مشکلاتی را برای دانش آموزان و معلمان به دنبال داشت که به مرور زمان این مشکلات برطرف شد. بر این اساس، اداره کل پژوهش و بررسی‌های خبری ایرنا درصدد برآمد تا نظرات مردم را در مورد «نرم افزار شاد» جویا شود. در این راستا نظرسنجی آنلاین هفتگی خود را به این موضوع اختصاص داد و از مخاطبان خود خواست تا در این مورد اعلام نظر کنند. پرسش‌های این نظرسنجی در روز‌های ۴ تا ۱۴ مهرماه سال جاری روی سایت ایرنا قرار گرفت و بیش از ۱۰ هزار نفر در این نظرسنجی آنلاین شرکت کردند.


بیشتر بخوانید: انتقاد شهرام ناظری از صدا و سیما


در این افکارسنجی آنلاین، از مخاطبان خواسته شد تا اعلام کنند که تا چه میزان از برنامه شاد به عنوان بستر کلاس‌های آنلاین فرزندانشان رضایت دارند؟ ۴۵.۵ درصد پاسخگویان برای میزان رضایت خود گزینه «اصلا» و ۱۹.۴ درصد گزینه «کم» را انتخاب کردند. ۱۸.۶ درصد نیز میزان رضایت خود از این برنامه را «تاحدی» و ۱۶.۵ درصد نیز «زیاد» اعلام کردند.

همچنین نتایج این بررسی نشان داد؛ ۴۴.۴ درصد پاسخگویان معتقدند این نرم افزار (شاد) «اصلا» مشکلات آموزشی دانش آموزان را در دوران کرونا رفع نکرده است. ۲۶.۵ درصد بیان کردند نرم افزار شاد به میزان «کم» توانسته مشکلات آموزشی دانش آموزان را رفع کند. ۱۸.۱ درصد نیز این میزان را «تاحدی» و ۱۱ درصد «زیاد» اعلام کردند.

در این نظرسنجی ۴ سوال؛ ۱- در دوران تحصیل غیرحضوری و کلاس‌های آنلاین، فرزند شما از چه نرم افزاری برای حضور در کلاس‌ها بهره برده است؟ ۲- تا چه میزان از برنامه شاد به عنوان بستر کلاس‌های آنلاین فرزندانتان رضایت دارید؟ ۳- برنامه شاد تا چه اندازه توانسته است مشکلات آموزشی دانش آموزان را در دوران کرونا رفع کند؟ ۴ –برای نصب یا استفاده از برنامه شاد تا چه اندازه با مشکل مواجه شده اید؟ مطرح شد.

در پاسخ به سوال؛ در دوران تحصیل غیرحضوری و کلاس‌های آنلاین، فرزند شما از چه نرم افزاری برای حضور در کلاس‌ها بهره برده است؟ نرم افزار «واتساپ» با ۳۹.۱درصد، «برنامه شاد» با ۳۶.۹ درصد، «سایر برنامه‌ها» با ۲۴ درصد از سوی مخاطبان انتخاب شده است.

همچنین در پاسخ به سوال؛ برای نصب یا استفاده از برنامه شاد تا چه اندازه با مشکل مواجه شده اید؟ ۴۱.۸ درصد پاسخگویان گزینه «زیاد»، ۱۸.۴ درصد «تاحدی»، ۱۹.۷ درصد «کم» و ۲۰.۱ درصد گزینه «اصلا» را انتخاب کرده اند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: اپلیکیشن شاد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی