تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

لوپتکی: انریکه بهتر از شماها از فوتبال را می‌فهمد

سرمربی پیشین تیم ملی اسپانیا، اعلام کرد انریکه بیشتر از همه فوتبال را می‌فهمد و تصمیمات خوبی در تیم ملی گرفته است.

کد خبر: ۱۱۰۹۲۱
۱۲:۴۴ - ۱۷ مهر ۱۴۰۰

سرمربی تیم ملی اسپانیا

دیدارنیوز - لوپتگی سومین سال حضورش روی نیمکت سویا را تجربه می‌کند و موفق شده با کسب ۱۴ امتیاز از هفت بازی در فاصله سه امتیازی رئال مادرید صدرنشین در رده چهارم جدول رده‌بندی لالیگا قرار بگیرد.  

این مربی اسپانیایی در گفتگو با مارکا درباره شرایط لازم برای حضوری قدرتمند روی نیمکت تیم در سال سوم گفت: «همیشه باید نگاهی رو به جلو داشت. باید به این دقت کنیم که وظیفه همه ما چیست. باید به نقطه مشخصی از بلندپروازی، اشتیاق و انگیزه برسیم تا هم در کادر فنی هم در بین بازیکنان رشد کرده و به رشد باشگاه هم کمک کنیم. هدف این است. برای همین نمی‌خواهیم ببازیم، اما پس از اولین شکست می‌دانستیم که این نقطه شروع برای ادامه رشد است.»

 


بیشتر بخوانید: عصبانیت جنجالی شدید گل‌محمدی از دست اسکوچیچ!


 

او در ادامه اضافه کرد: «تعیین موارد منصفانه و غیرمنصفانه در فوتبال کار دشواری است. اگر در آخر آخر کار حس کنم که همه متوجه تلاش تیم شده‌اند بسیار خوب است، اما به هرحال ما می‌خواهیم به رشد و پیشرفت ادامه دهیم. شما نمی‌توانید شرایط را به طور کلی تغییر دهید و تنها کاری که از ما برمی‌آید این است که هر روز تمرین کنیم. ما راه خودمان را می‌رویم که سرشار از بلندپروازی، اشتیاق و نیاز به تلاش برای انجام کار‌های مشخص است. هیچ راه دیگری وجود ندارد.»

لوپتگی درباره تفاوت عملکرد قدرتمندانه تیمش در خانه و نمایش نه چندان قوی در خارج از خانه گفت: «من فکر می‌کنم حریفان فشار زیادی روی ما می‌گذارند. گاهی می‌توان راه حلی پیدا کرد و گاهی بیشتر از حد معمول باید تاوان داد. ما همیشه سعی کردیم واکنش دفاعی و هجومی تیم را بهبود ببخشیم. همه تیم‌ها به خوبی پرس می‌کنند و با ما آشنایی دارند. هیچ تیمی برتر از دیگری نیست و این واقعیت فعلی فوتبال است. ما باید سعی کنیم تیم کاملی باشیم و وقتی شرایط به دلخواهمان پیش نمی‌رود راه حلی پیدا کنیم تا به گل پیروزی بخش هر بازی برسیم.»

سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا در واکنش به سوالی درباره اظهارات انریکه که گفته بود رسانه‌ها را نمی‌خواند، چون بیشتر از آن‌ها می‌داند گفت: «این سوال مربوط به لوییز است، نه من. چرا از من می‌خواهید در این باره نظر بدهم؟ مشخصا او بیشتر از تمام شما می‌داند و شکی در این باره نیست. تصمیمات او از نظر من درست بوده است. اما شکی هم ندارم که او بیشتر از شما می‌داند. با این حال کاری که من باید انجام دهم این است که به یادگیری ادامه دهم.»

منبع: ورزش 3
برچسب ها: لوپتگی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی