تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

عطرلیلیوم مرجع خرید عطر لوکس در ایران

عطر و ادکلن دنیایی درخشان و عجیب است. دنیایی سرشار از رایحه‌های خوش و عجیب. این مطلب به معرفی فروشگاه عطر و ادکلن لیلیوم پرداخته است.

کد خبر: ۱۱۰۹۱۴
۱۲:۱۴ - ۱۷ مهر ۱۴۰۰

دیدارنیوز: عطرلیلیوم معتبرترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن در ایران با بیش از ۳۰ سال سابقه فروش عطر به صورت عمده در بازار تهران و بیش از ۱۰ سال به صورت خرده فروشی آنلاین در ایران است. عطرلیلیوم فقط عطر و ادکلن اصل از برند‌های معتبر با بهترین قیمت به همراه ضمانتنامه اصالت کالا ارایه می‌کند.

عطرلیلیوم مرجع خرید عطر لوکس در ایران

معرفی فروشگاه عطر و ادکلن لیلیوم

خرید عطر و ادکلن اصل مهم‌ترین دغدغه خریداران اینترنتی است. فروشگاه اینترنتی عطر لیلیوم به عنوان مرجع تخصصی قیمت و خرید عطر ادکلن و اولین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی عطر و دارای اینماد دو ستاره از وزارت صمت است و با استفاده از تجربیات ۳۰ ساله و با هدف تسهیل در خرید انواع عطر و ادکلن اصل و اورجینال مردانه و زنانه با بهترین قیمت در سطح کشور فعالیت می‌نماید.

این روز‌ها به علت فراوانی فروشگاه‌های اینترنتی غیر معتبر و همچنین مارکت پلیس‌هایی مثل دیجی کالا و بامیلو و ایسام و ترب و ایمالز و… که فروشندگان گمنام در آن اقدام به فروش اجناس تقلبی می‌کنند مهم‌ترین دغدغه مشتریان خرید ادکلن اصل می‌باشد.

فروشگاه عطر لیلیوم فقط عطر و ادکلن اصلی از برند‌های معتبر و سطح بالا به فروش می‌رساند و از فروش برند‌های نامعتبر چینی و اماراتی مانند فرگرنس و جانوین و… خودداری می‌کند و حفظ سلامت مشتریان اهمیت بالاتری برای این مجموعه دارد.

فروشگاه عطر و ادکلن اصل لیلیوم
تلفن:۵۵۸۰۲۸۰۰
اینستاگرام عطر لیلیوم: liliomeperfume@

تخصص فروشگاه عطر لیلیوم فروش عطر‌های نیش؛ خاص و لوکس است و به دنبال جذب مشتریان خاص از اقصی نقاط ایران است. هم اکنون این فروشگاه به عنوان برترین فروشنده عطر‌های نیش و لوکس در ایران سعی دارد تا همچنان کار خود را در زمینه عطر‌های لوکس و گران قیمت گسترش دهد و از همه علاقه‌مندان در این زمینه دعوت به همکاری می‌کند. تیم عطر لیلیوم همگی از کسانی هستند که به عطر عشق می‌ورزند و همواره شعار ما در لیلیوم این بوده است:

عطر کار ما نیست بلکه عشق ماست و فروش عطر تنها وسیله‌ای در رسیدن به اهداف بلند ماست.پ

تخصص ما فروش عطر لوکس و دست ساز است

معرفی عطر نیش و لوکس

برند عطر نیش - Niche Perfume برندی است که به صورت تخصصی به تولید عطر میپردازد و به صورت کوتاه و مختصر میتوان تعریف زیر را ارایه کرد:

عطرلیلیوم مرجع خرید عطر لوکس در ایران

عطر‌های لوکس و دست ساز (NICHE):

عطر‌های نیش که در مقابل عطر‌های دیزاینری قرار دارند تولیدات محدودی دارند و این به این معنی است که کسانی که عطر‌های نیش را انتخاب می‌کنند به طور حتم رایحه‌های خالص تر، گرانتر و خاص تری استفاده می‌کنند که کاملا نسبت به عطر‌هایی که اکثر مردم استفاده می‌کنند متفاوت‌تر میباشد. عطر‌های نیش همچنین بیشتر بر روی ارائه‌ی رایحه‌های اصیل و خالص و کمتر بر روی تبلیغات و بسته بندی تمرکز دارند. از دیگر خصوصیات عطر‌های نیش استفاده از کنستانتره غلیظ تری از مواد طبیعی است. عطر‌های نیش بسیار قبل‌تر از عطر‌های دیزاینری محبوب بودند و توسط خانواده‌ی سلطنتی استفاده میشدند. از نظر سازندگان عطر‌های نیش، بهترین تبلیغات برای آن‌ها گزارشی است که مشتریان میدهند.

برند عطر و ادکلن نیش دارای ویژگی‌های زیر است:

  • تولید کنندگان آن‌ها اغلب گالری‌های کوچک و هنری‌ای هستند که بخشی یا تمام محصولات به صورت دست ساز تهیه و تولید می‌شوند.
  • بدلیل دلیل دست ساز بودن و نیز استفاده از مواد طبیعی و یا موادی که به سختی یافت می‌شوند قیمت بالاتری دارند
  • اغلب بر اساس یک احساس خاص ساخته می‌شوند و داستانی را روایت می‌کنند
  • در هر فروشگاه عطر و ادکلن یافت نمی‌شوند و بسیار کمیابند
  • اغلب بو‌های یونیک و خاصی دارند که گذشته نبوده و یا روی یک نت خاص (مثل چب، عود. رز و.) تمرکز دارند.

عطر نیش: طراحی یک عطر با الهام از دنیای پر رمز و راز موسیقی و هنر

تقریبا می‌توان گفت که پشت هر عطر نیش یک ماجرای پیچیده و جذاب هنری نهفته است. عطرساز از ویژگی‌های طبیعت برای طراحی یک عطر خاص و منحصر به فرد الهام می‌گیرد. چون برای خلق عطری از جنس طبیعت، باید از عناصر طبیعی در ساختار آن استفاده شود. از بوی تازگی علف وتیور گرفته تا رنگ بال پروانه و حس روح نواز نت‌های موسیقی. عطر‌های نیش دارای نت‌های متفاوتی هستند، اما عمدتا تمرکز این نوع عطر‌ها بر روی یک نت بیشتر است. در نهایت دانش عطر سازی در سایه الهاماتی از دل طبیعت به همراه هنری که با عناصر طبیعی تلفیق شده، پدیده‌ای به نام عطر نیش را خلق می‌کند.

عطر نیش محبوب در میان افراد سرشناس

در میان خانواده‌های سلطنتی میتوان به ملکه ویکتوریا و ملکه الیزابت اشاره کرد که هر دو از عطر‌های دست ساز و اختصاصی که برای آن‌ها تولید میشد، استفاده میکردند. عطر نیش در میان خانواده‌های سلطنتی بسیار پر طرفدار است به صورتی که این نوع عطر را به عنوان عطر سلطنتی می‌شناسند. به طور مثال عطر‌های کرید در کاخ سفید بسیار محبوب هستند یا خانواده‌های سلطنتی عرب برند روژا را بسیار میپسندند.

تفاوت‌های تولید و بازارریابی در برند‌های عطر و ادکلن نیش

یکی از تفاوت‌های اصلی روش تولید این شرکت‌ها با غول‌های دیزاینری مانند دیور در این است که طراح عطر نیش در این شرکت‌ها کمتر به روند‌ها و نظرسنجی‌های عمومی توجه نشان داده و بیشتر کار تولید عطر را مانند یک اثر هنری بر اساس ذهنیت، داستان و ایده خودش طراحی و تولید میکند، به همین دلیل عطر‌های این خانه‌ها اغلب خاص پسندتر بوده و کمتر مورد اقبال عمومی قرار می‌گیرند. از معروفترین برند‌های ادکلن نیش این حوضه میتوان از موارد زیر نام برد:

creed- کرید | tauer-اندی تاور | amouage-آمواج | Xerjoff-زرجف-زرژاف | Serge Lutens-سرج لوتنس | Frederic Malle-فردریک مال

رقابت دیزاینر‌ها و خانه‌های مد با برند‌های نیش

بعضی از برند‌های دیزاینر بزرگ جهت رقابت با شرکت‌هایی که در بازار‌های نیش فعالیت می‌کنند خط تولید‌های جداگانه‌ای تحت عنوان “اختصاصی” و یا “ویژه” راه انداخته اند که بر روی همین بازار‌های حاشیه‌ای تمرکز می‌کنند. از معروفترین این کار‌ها می‌شود موارد زیر را نام برد:

Private Blend برند Tom Ford
La Collection Privée برند Dior
les exclsifs de chanel برند Chanel

در سال‌های اخیر برخی از این خانه‌های مد در تولید محصولات خاص بسیار موفق بوده اند مانند تامفورد با ارایه کارهایی، چون فاکینگ فابولوس و لاست چری.

عطرلیلیوم مرجع خرید عطر لوکس در ایران

توصیفی جالب و کامل از عطر نیش:

جرارد کاما مدیر برند نیش آتلیه کلون در چند جمله کوتاه بسیار زیبا تعریف خود را بیان میکند:

چیزی است متفاوت، چیزی است که شما در همه جا نمیبینید، کاملا نادر است. در مقابل یک عطر با تولید انبوه از یک برند مشهور. توسط احساسات الهام گرفته است. دست ساز است. ساخته شده با مواد نادر و کمیاب. به روش غیر معمول ساخته شده است. منحصر به فرد است.

من باور دارم که عطر شما بیانگر شخصیت شما، دوست داشتن‌های شما و دوست نداشتن‌های شما، احساسات شما و نحوه معرفی خودتان به جهان است. شما غیر معمول و ویژه هستید. آیا تا به حال در مورد آنچه که عطر شما از شما روایت میکند اندیشیده اید؟

فروشگاه عطر لیلیوم به عنوان مرجع تخصصی عطر نیش و لوکس در ایران سعی دارد تا به بررسی تخصصی و ارایه تک تک عطر‌های نیش بپردازد. در این فروشگاه معمولا میتوانید عطر‌های لوکس و کمیاب خود را با قیمتی مناسب بیابید. این فروشگاه سعی میکند جدیدترین و لوکس‌ترین کار‌ها را به سرعت معرفی و در فروشگاه عرضه کند.

چرا خرید عطر و ادکلن از عطرلیلیوم؟

از اصالت کالای خود مطمین هستید.
بهترین قیمت نسبت به بازار در اختیار شماست.
کالای خود را سریع تحویل میگیرید.
تنوع بالایی از محصولات در اختیار شماست.

برچسب ها: بازرگانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی