تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

داور VAR بازی ایران - کره جنوبی آفلاین است

خداداد افشاریان اعلام کرد داوری ویدویی بازی ایران با کره جنوبی به صورت آفلاین است و اگر اتفاقی در بازی بیافتد تاثیری در تصمیم داوری نخواهد داشت.

کد خبر: ۱۱۰۹۱۰
۱۱:۵۷ - ۱۷ مهر ۱۴۰۰

داوری VAR ایران با کره جنوبی

دیدارنیوز - خداداد افشاریان درباره استفاده از VAR در بازی با کره جنوبی اظهار داشت: ما در بازی با کره جنوبی VAR خواهیم داشت و اگر AFC داور اعزام کند ما VAR آنلاین خواهیم داشت و اگر داوری اعزام نشود به صورت آفلاین در بازی با کره خواهیم داشتیم. ما در حال حاضر آماده استفاده از VAR هستیم و هیچ مشکلی نداریم و در حال حاضر توپ در زمین AFC است. آنلاین به این صورت است که اتفاقات بازی را همان لحظه داور بررسی می‌کند و تصمیم نهایی گرفته می‌شود. در صورت آفلاین هم بررسی‌های صحنه‌های بازی صورت می‌گیرد و ضبط می‌شود، ولی هیچ تصمیم آنی و فوری گرفته نمی‌شود. 

وی که با رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، ادامه داد: با توجه به اینکه قراردادی که ما با شرکت بلژیکی بستیم، ولی ظاهراً شرکتی که AFC کار می‌کند یک شرکت دیگر است و این مشکل حقوقی است که باید بین فیفا و AFC حل شود. ما ان‌شاءالله بتوانیم با همین تیم VAR بلژیکی می‌توانیم بازی‌های لیگ را هم برگزار کنیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که «در لیگ برتر هم می‌توانیم از VAR استفاده کنیم؟»، گفت: اصلاً به هیچ وجه نمی‌توانیم استفاده کنیم. فقط در بازی‌هایی که به فیفا گزارش داده‌ایم و با این شرکت قرارداد داریم می‌توانیم از VAR  استفاده کنیم.  یک پروسه قانونی وجود دارد و فقط طبق آن قراردادی که با این شرکت و فیفا بسته شده است می‌توانیم اجرا کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی