تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کره جنوبی با همه نفرات به تهران می‌آید

تیم ملی فوتبال کره جنوبی بدون بازیکن مصدوم و غایب عازم تهران می شود تا به مصاف شاگردان اسکوچیچ برود.

کد خبر: ۱۱۰۸۹۳
۱۰:۴۵ - ۱۷ مهر ۱۴۰۰

کره جنوبی

دیدارنیوز - تیم ملی فوتبال کره جنوبی ظهر امروز عازم تهران می‌شود تا در دور چهارم از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف ایران برود. دیداری حساس که روز سه شنبه ۲۰ مهر ماه در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد و می‌تواند تکلیف تیم صدرنشین این گروه را نیز مشخص کند.

وب سایت کره‌ای news۱ در همین خصوص به تشریح وضعیت بازیکنان تیم ملی کره جنوبی پرداخت و اعلام کرد آن‌ها بدون مصدومیت با ایران دیدار می‌کنند. این رسانه نوشت: بنتو که در ۳ بازی نخست از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در خانه خود ۲ برد و ۱ تساوی (۷ امتیاز) ثبت کرد، برای نبرد سرنوشت ساز عازم ایران می‌شود. هواداران انتظارات زیادی برای شکستن طلسم دیدار برابر ایران را دارند چرا که کره ۱۰ سال است که نتوانسته این تیم را شکست دهد.

برای نخستین بار است که تیم ملی هیچ مصدومی ندارد. به گفته یکی از مقامات فدراسیون فوتبال کره، سون هیونگ مین که در بازی با سوریه کمی آسیب دیده بود، مشکل بزرگی ندارد و کیم مین جائه هم که در پا‌های خود احساس درد داشت یک روز پس از بازی با سوریه در تمرین ریکاوری حضور یافت و مشکل خاصی ندارد.

فدراسیون فوتبال کره جنوبی تصمیم گرفت تا این تیم را با پروازی چارتر عازم ایران کند تا خستگی ناشی سفر دور و طولانی بازیکنان این تیم کاهش یابد. در مجموع ۵۳ نفر از جمله ۲۷ بازیکن و همچنین چونگ مونگ گیو رئیس فدراسیون فوتبال کره در این سفر حضور خواهند داشت و راهی تهران می‌شوند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: کره جنوبی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی