تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تصادف مرگبار در جاده خاوران تهران/ ۵ مصدوم و دو کشته در یک خودرو!

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف پرشیا حامل ۸ سرنشین خبر داد و گفت: سوار شدن بیش از حد ظرفیت در هر خودرو می‌تواند مانع رانندگی صحیح شود و ممکن است راننده نتواند در لحظه خودرو خود را کنترل کند.

کد خبر: ۱۱۰۸۹۱
۱۰:۵۸ - ۱۷ مهر ۱۴۰۰

تصادف مرگبار در جاده خاوران تهران

دیدارنیوز ـ جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اعلام خبر تصادف مرگبار در جاده خاوران، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۶:۲۸ صبح امروز (۱۷ مهر) یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب جاده خاوران، نرسیده به قیام‌دشت به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور پنج دقیقه‌ای نخستین گروه از آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران است و آتش‌نشانان به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی خاتون‌آباد پاکدشت در محل حادثه مشغول عملیات بودند، تصریح کرد: در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودروی سواری پرشیا با ۸ نفر سرنشین (چهار خانم و چهار آقا) به دلیل نامشخصی، ضمن انحراف از مسیر اصلی، به صورت نیمه‌واژگون در جوی کنار جاده متوقف شده بود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران ادامه داد: تمام سرنشینان جوان بودند و حدود ۲۵ سال سن داشتند. یکی از آن‌ها (یک آقا) در زمان حضور آتش‌نشانان تهرانی در محل حادثه، از خودرو خارج شد و وضعیت خوبی داشت، اما ۷ سرنشین دیگر، در خودرو در وضعیت نامناسبی محبوس بودند و قادر به خروج نبودند.

وی عنوان کرد: آتش‌نشانان خاتون‌آباد همراه با آتش‌نشانان تهرانی عملیات نجات افراد محبوس شده را آغاز کرده و هر ۷ نفر را تحویل عوامل اورژانس دادند که پس از بررسی‌های لازم مشخص شد دو نفر از آن‌ها (یک خانم و یک آقا) جان خود را از دست داده‌اند و ۵ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

به گفته ملکی، آتش‌نشانان تهرانی در ساعت ۷:۲۱ محل حادثه را بررسی علت و ادامه کار تحویل عوامل پلیس راهور و عوامل آتش‌نشانی خاتون‌آباد داده و به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از هموطنان خواست با احتیاط کامل و سرعت مطمئنه رانندگی کنند و گفت: سوار شدن بیش از حد سرنشین در هر خودرو می‌تواند مانع رانندگی صحیح شود و ممکن است راننده نتواند در لحظه خودرو خود را کنترل کند.

تصادف مرگبار در جاده خاوران تهران

تصادف مرگبار در جاده خاوران تهران

 

منبع: تسنیم
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی