تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

کره به دنبال مهار دو مهاجم تیم ملی!

تیم ملی کره جنوبی که قرار است روز سه شنبه به دیدار تیم ملی برود، قرار است با تاکتیک خاصی برابر تیم ملی ایران قرار بگیرد.

کد خبر: ۱۱۰۸۸۶
۱۰:۱۶ - ۱۷ مهر ۱۴۰۰

کره جنوبی

دیدارنیوز - تیم ملی فوتبال کره جنوبی روز سه شنبه این هفته در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی میهمان تیم ملی ایران است؛ مسابقه‌ای که برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد و کسب سه امتیاز در آن می‌تواند کار تیم برتر را در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ راحت تر کند.

کُره‌ای ها در هفته‌های اخیر از مسائل مختلفی به عنوان مشکلات احتمالی تیم کشورشان در تهران یاد کرده‌اند؛ از ارتفاع بالای این شهر گرفته تا فضای رعب آور ورزشگاه آزادی و مسافت طولانی تا ایران.

رسانه‌های این کشور علاوه بر این، به مسائل فنی هم توجه دارند و در آستانه مسابقه دو تیم به ارائه راهکاری برای مهار مهاجمان فیزیکی ایران از جمله سردار آزمون و مهدی طارمی پرداخته‌اند.

سایت «osen» با اشاره به طلسم نبردن‌های کره جنوبی در ورزشگاه آزادی برابر ایران، نوشت: «ایران مهاجمانی دارد که در فوتبال اروپا هستند از جمله سردار آزمون (۲۶ ساله - زنیت)، مهدی طارمی (۲۹ ساله - پورتو) و علیرضا جهانبخش (۲۸ ساله - فاینورد) آزمون در بازی ایران مقابل امارات پنالتی از دست داد در حالی که طارمی گل پیروزی را به ثمر رساند. به طور سنتی، مهاجمان ایران از نظر فیزیکی برتر هستند و در بازی هوایی مهارت دارند. کره که از نظر قدرت بدنی در آسیا عقب نیست، در بازی با ایران تمایل زیادی به مبارزه دارد.»

این سایت در ادامه نوشت: «با این حال در کره کیم مین جائه "مدافع هیولا" وجود دارد. در دیدار با سوریه، کیم مین جائه توانایی جنگندگی فوق العاده خود را نشان داد. با حضور کیم که بازیکن فنرباغچه ترکیه است، بازی با ایران هم اطمینان بخش است.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی