تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رییسی: سخن گفتن از بیکاری و آسیب‌های اجتماعی در بوشهر غیرقابل تحمل است

رئیس جمهوری گفت: بوشهر قطب کشاورزی، شیلات، نخیلات، صنعت نفت گاز و پتروشیمی است و ۶۰۰ کیلومتر مرز دریای دارد و در این وضعیت سخن گفتن از بیکاری، مشکلات و بعضا آسیب‌های اجتماعی برای این استان غیرقابل تحمل است.

کد خبر: ۱۱۰۸۲۸
۱۰:۳۱ - ۱۶ مهر ۱۴۰۰

رییسی: سخن گفتن از بیکاری و آسیب‌های اجتماعی در بوشهر غیرقابل تحمل است

دیدارنیوز ـ سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بدو ورود به فرودگاه بوشهر درگفت وگو با خبرنگاران افزود:ان شاالله خداوند توفیق دهد تا به دنبال کار‌هایی که دراستان بوشهر انجام شده گام‌هایی نیز در جهت فعال شدن اقتصاد دریا، توسعه نخیلات و بخش شیلات برای استفاده از این ظرفیت‌ها دراین استان برداشته شود.

رئیس جمهوری اظهارداشت:مسایلی که در این استان وجود دارد گام‌هایی برای آن‌ها برداشته شده است، اما برای رفع محرومیت‌های استان در حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی هم باید گام‌هایی برداشته شود بویژه کار‌های زیربنایی که باید در بخش‌های برق، آب، جاده‌های مواصلاتی و اتصال به ریل و راه آهن از کار‌هایی است که باید در این سفر کلید بخورد تا بتواند به رفع مشکلات این استان منجر شود و مردم عزیزمان در این استان که همیشه امیدوار بوده اند و امیدوارکننده مردم کشور هستند در این سفر نیز بر امیدواری آن‌ها افزوده شود.

وی یادآورشد: توفیقی است برای بنده و همکاران که امروز در استان بوشهر باشیم و پیشاپیش از اینکه امکان برگزاری جلسات مردمی با حضور اقشار مختلف به دلیل شرایط کرونایی وجود ندارد عذر خواهی می‌کنم امید است در فرصت‌های آینده این فرصت فراهم شود که نقطه نظرات مردم را بشنوم و هم و به بررسی مشکلات بپردازیم.

رئیس جمهوری با ادای احترام به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مردم ولایتمدار مقاوم استان بوشهرگفت: پیشاپیش بررسی‌هایی نسبت به وضعیت بوشهر و مشکلاتی که مردم در این استان دارند انجام شده است و گزارشات واصله از مراکز مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیسی گفت: از حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان که همیشه راهنمای مردم عزیزمان در این استان بوده اند واز استاندار که با نیرو، توان و تجربه بالایی هستند ان شاالله بشود گام‌های ماندگاری در این استان برداشته شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
0
0
ایشون الان رئیس حمهورند یا رهبر اپوزسیون؟
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی