تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کره‌ای‌ها و توجیه شکست احتمالی برابر ایران

یک وب سایت کره ای نوشت که پیروزی برابر سوریه می تواند انتقادات را از پائولو بنتو سرمربی این تیم کاهش دهد حتی اگر او برابر ایران شکست بخورد.

کد خبر: ۱۱۰۶۹۶
۱۱:۰۷ - ۱۴ مهر ۱۴۰۰

ایران با کره جنوبی

دیدارنیوز - وب سایت کره‌ای news۱ در مطلبی بر اهمیت دیدار تیم ملی این کشور مقابل سوریه اشاره کرده و نوشته است که پیروزی در این بازی می‌تواند باعث شود حتی شکست احتمالی برابر ایران، شانس‌های کره برای صعود به جام جهانی را از بین نبرد.

این وب سایت با تیتر "در انتظار یک سفر دور و دراز به ایران، باید خط دفاعی سوریه شکسته شود"، نوشت: تیم ملی فوتبال به سرپرستی پائولو بنتو سرمربی پرتغالی در ادامه مرحله مقدماتی جام جهانی باید فردا شب با سوریه دیدار کند و سپس ۱۲ اکتبر برای بازی خارج از خانه با ایران که قوی‌ترین تیم گروه محسوب می‌شود، آماده شود.

این وب سایت در ادامه نوشت: سخت‌ترین دیدار تیم ملی، مقابل ایران است. بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. جایی که تیم ملی کره جنوبی در مجموع ۷ بار در آنجا به مصاف ایران رفته و ۲ تساوی و ۵ شکست را تجربه کرده و حتی یک بار نیز نتوانسته است پیروز شود. دیدار با سوریه که در انتهای گروه حضور دارد، در مقایسه با ایران دیدار راحت تری است بنابراین انتظار می‌رود کره این بازی را برنده شود.

در این گزارش آمده است: در صورت پیروزی بر سوریه، حتی اگر نتیجه دیدار برابر ایران خوب نباشد، ممکن است زخم مهلکی برای کره جنوبی محسوب نشود. با این حال، شکست برابر سوریه ضربه مهمی را به تیم وارد می‌کند. ما به ارائه یک بازی خوب و همچنین کسب نتیجه لازم نیاز داریم. در این صورت، تیم با روحیه بهتری به تهران پرواز می‌کند. برای تغییر افکار عمومی که حس سردی به تیم ملی دارند، با از نبرد برابر سوریه به خوبی استفاده کنیم.

این وب سایت در ادامه به گزارشی درباره راهکار‌های لازم برای پیروزی بر سوریه نوشته و اضافه کرده است که کسب ۳ امتیاز لازم مقابل این تیم، می‌تواند باعث شود حتی شکست در برابر ایران نیز منجر به از دست رفتن رویای صعود به جام جهانی نشود. تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی روز سه شنبه ۲۰ مهر و در استادیوم آزادی به مصاف هم می‌روند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی